با اعتبار بیش از 36 میلیارد تومان:

فرماندار کلاله: 52 طرح عمرانی و اقتصادی در کلاله به بهره برداری می رسد

1403-07-01 07:07:14
0
44

فرماندار کلاله گفت:همزمان با فرا رسیدن هفته دولت 52 طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار 36 میلیارد و 768 میلیون تومان در کلاله به بهره برداری می رسد.

نصرت برزگر در گفتگویی اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن هفته دولت 52 طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار 36 میلیارد و 768 میلیون تومان در کلاله به بهره برداری می رسد.

وی با اعلام اینکه ۴۵ طرح قابل افتتاح، عمرانی است؛ افزود: مهمترین پروژه عمرانی، بهره مندی بیش از 6400 نفر از اهالی 10 روستای عزیزآباد، یاساقلق، قودنه علیا و سفلی، زاو بالا و پایین، قره یسر بالا و پایین، گرگان دوز، کروک، از نعمت گاز با اعتبار بالغ بر 8 میلیارد تومان است.

فرماندار کلاله ادامه داد: همچنین بهره برداری از کلینیک تخصصی درمانی و سه مرکز بهداشتی درمانی با اعتبار بیش از 7 میلیارد و 700 میلیون تومان که مردم شهرستان از خدمات آن بهره مند می شوند، نیز از جمله این پروژه ها است.

برزگر گفت: 7 طرح اقتصادی قابل افتتاح با اعتبار 12 میلیارد و297 میلیون تومان نیز به بهره برداری می رسد که مهمترین طرح اقتصادی که در هفته دولت شاهد بهره برداری آن هستیم، شروع به کار کارخانه آرد کوثر کلاله با اعتبار بیش از 10 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی است که زمینه اشتغال برای 10 نفر را مهیا می کند.

وی تاکید کرد: طرح های اقتصادی شهرستان در مجموع برای ۲۲ نفر شغل ایجاد کرده است.

فرماندار کلاله در ادامه اظهار داشت: در هفته گرامیداشت دولت عملیات اجرایی 10 طرح با اعتبار 2  میلیارد و 126 میلیون تومان در شهرستان شروع می شود که مهمترین آن خط انتقال آب روستای یکه قوز و گونیلی با اعتبار بیش از 1 میلیارد و 200 دویست میلیون تومان است.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار