بدون توجه به ابعاد امنیتی موضوع،در یک گروه تلگرامی مطرح شد:

دعوت به تجمع در مقابل مرکز سیاسی امنیتی کلاله + سند

1403-07-01 07:07:12
0
40

فارغ از توجه به ابعاد مختلف امنیتی این موضوع، برخی در یک گروه تلگرامی، اعضا و در صورت گسترش پیام، مردم را دعوت به تجمع در مقابل فرمانداری کردند.

به گزارش کلاله خبر، عرصه انتخابات بهترین زمان برای بخت ازمایی و جولان برخی از افراد در فضای مجازی شد و در همین زمان شاهد گسترش کانال ها و گروه های تلگرامی با مباحث انتخاباتی بودیم.

اما پس از انتخابات و با نزدیک شدن انتخابات شورای شهر، گروه ها و کانال های مختلفی در شهرستان کلاله ایجاد شد که مسلما کنترل محتوای این گروه ها و کانال ها یکی از مهمترین مباحث مطرح از سوی منابع نظارتی و امنیتی است.

در این بین شاهد گسترش گروهی با نام" صدای مردم" با تعداد اعضای هزار نفری در شهرستان کلاله هستیم که به ادعای برخی از اعضا و ایجاد کنندگان این گروه، هدفتشکیل این گروه مطالبه گری برای آبادانی و... شهرستان است در صورتی که برخی از اعضای پر مدعای این گروه به جای قرار دادن پرچم جمهوری اسلامی ایران، پرچم کشور همسایه یعنی ترکمنستان را جزو افتخارات خود دانسته و عکس پروفایل خود قرار داده اند و مدعی مطالبه گری برای آبادانی کشور و شهرستان کلاله هستند و در این راستا برخی مسئولین بدون توجه به وجاهت قانونی و معتبر بودن گروه، مبادرت به پاسخ به سوالات اعضای گروه کردند فارغ از اینکه برخی سوالات حالت کلیشه ای دارد و هدف دیگری را دنبال می کند.

1 1

1 2

1 3

با گذر از مطالب یاد شده و هدف اصلی تشکیل این گروه و امثال آن، نشر پست ها بدون توجه به صحت آن و نسبت دادن آن به بزرگان اسلام و در پایان اذعان مدیر گروه به اشتباه خود با هشدار یکی از کاربران، یکی از اقداماتی بود که سعی شد تا چشم پوشی شود.(مستندات موجود است)

اما این گروه پا را از این فراتر گذاشته و با ورود به مباحثی همچون مطالبه پول گندم در برخی پست های خود پیشنهاد تجمع با ادوات کشاورزی در مقابل فرمانداری کلاله را مطرح کردند که در صورت رضایت اعضا و انتشار آن در بین مردم می تواند باعث سمت سو گرفتن اذهان عمومی شود و به دنبال آن تبعات امنیتی را دربر داشته باشد.

3 1

3 2

و این در حالی است که در همین هفته تعداد 20 نفر در همین قالب در مقابل فرمانداری تجمع کردند و در صورت عدم کنترل توسط فرمانداری امکان بروز اتفاقات امنیتی نیز وجود داشت.

مسلما منابع امنیتی نیز بدون در نظر گرفتن این مطلب، با چنین اقدامات تحریک آمیزی برخورد می کنند و با تفاسیربالا می طلبد مدیران این گروه ها بر محتوای گروه های خود کنترل داشته باشند چرا که تبعات احتمالی به مدیران گروه بر می گردد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار