انتقادات از اصلاح طلبان مخالف صادقلو بالا گرفت ؛

دفاع تمام قد فرماندار گالیکش از استاندار گلستان / خسروی : کمتر کسی در استان هست که بتواند مثل صادقلو کار کند

1403-08-06 04:08:39
0
65

فرماندار گالیکش گفت: برخی منتقدین بخصوص در فضای مجازی از سیاه نمایی، دروغ و هر آنچه دولت را تخریب نماید دریغ نمی‌کنند.

به نقل از نیلکوه، حسن خسروی در جلسه برنامه‌ریزی هفته دولت در این شهرستان گفت: تابه‌حال منتقدین دولت از بقیه فعال‌تر بوده و از این به بعد نیز فعال‌تر خواهند بود.

11hgjgfaiuukv 1

وی اظهار داشت: با توجه به سابقه‌ای که از منتقدین داریم و تریبون‌هایی که در دست دارند متأسفانه خودشان را مقید به اخلاق نمی‌دانند و در پی تخریب دولت هستند. لذا ما باید تلاش کنیم تا آنچه را که عملکرد واقعی دولت است و حقیقت دارد را به اطلاع مردم برسانیم.

خسروی با تجلیل از تلاش‌ها و خدمات استاندار گلستان اضافه کرد: چقدر استاندار را تخریب کردند و حرف‌های مختلفی را درباره ایشان زدند. درصورتی‌که با این وضعیت کشور و تنگناهایی که داشتیم کمتر استانداری را سراغ داریم که این‌گونه با برنامه کارکرده باشد.

وی افزود: استاندار برای امورات استان با برنامه کارکرده و صبغه بسیار خوبی هم ازنظر علمی و هم به لحاظ اجرایی و توانمندی دارد. کمتر کسی را در استان سراغ داریم که مانند استاندار بتواند کار کند.

به گفته وی با تلاش‌های استاندار قدم‌های بسیار خوبی در کشور برداشته شد که در تحول شرایط گلستان و کشور نقش به سزایی خواهد داشت. تلاش شبانه‌روزی استاندار واقعاً قابل‌تقدیر است.

فرماندار گالیکش بیان داشت: به‌عنوان نمونه به راه‌آهن سراسری می‌توان اشاره کرد که اکنون در مراحل نهایی است و ایران را به آسیای میانه وصل می‌کند. البته برنامه‌ای هم برای وصل کردن راه‌آهن به راه‌آهن سراسری تهران مشهد دارند. همچنین بحث تصویب منطقه آزاد اینچه برون تأثیر فراوانی را در استان برجا خواهد گذاشت.

وی تصریح کرد: تصمیماتی که در برنامه سفر استانی هیئت دولت گرفته شد، همچنین بحث تولید میگو در شهرستان گمیشان، احیای بندر خواجه نفس، برنامه‌های گردشگری و سواحل دریا ازجمله کارهای مهم در این دولت است.

به گفته خسروی این هجمه‌ای که به دولت وارد می‌شود منصفانه نیست لذا می‌طلبد که دوستان مقداری جدی‌تر به موضوع نگاه کنند. ما به‌عنوان زیرمجموعه باید پشتیبان دولت باشیم و در چهارچوب برنامه‌های دولت حرکت کنیم.

وی در پایان نسبت به استفاده هر چه بیشتر از عنصر تبلیغات و اطلاع‌رسانی تأکید کرد و گفت: باید تبلیغات بلندی را ازآنچه انجام‌شده ارائه کنیم و در این راه از بهره‌گیری از شیوه‌ها و فضاهای نوین نظیر شبکه‌های اجتماعی، خبرگزاری‌ها، سایت‌ها و n.g.o ها غافل نباشیم.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار