معاون عمرانی استانداری گلستان :

پاسخ مروتی به شایعات اخیر/ پیرامون موضوعات استان به هیچ عنوان مورد سوال قرار نگرفته و فراخوانده نشدم

1403-08-06 03:08:23
0
59

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان گفت: مدیرانی که در دستگاه های دولتی فعالیت می کنند  ممکن است مورد سوال قرار بگیرند این موضوع ارتباطی به دستگیری و این موارد ندارد شایعاتی را برخی افراد ایجاد کردند که حضور من نشان از صحت نداشتن آن است.

به گزارش کلاله خبر به نقل از گلستان ما، رضا مروتی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان طی گفتگویی در خصوص شایعات مطرح شده در فضای مجازی برای بازداشت و دستگیری وی در تهران ، اظهارکرد: یک امر طبیعی است که همه مدیران و کارمندان که در دستگاه های دولتی فعالیت می کنند طبیعی است که به سوالاتی که برای دستگاه قضایی پیرامون موضوعات مختلف پیش می آید پاسخ دهند.

وی ادامه داد : این موضوع ارتباطی به دستگیری و این موارد ندارد و ممکن است شایعاتی را برخی از افراد ایجاد کنند که حضور من در این جا نشان دهنده این است که این موضوع صحت ندارد .

مروتی با اشاره به اینکه اگر سوال مربوط به استان گلستان بود قطعا دستگاه قضایی استان مرجع رسیدگی است و آنها به این موضوع رسیدگی می کردند ، تصریح کرد : این اتفاق برای هرکس ممکن است در طول زندگی اش پیش بیایید که توسط دستگاه های مختلف مورد سوال قرار بگیرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پیرامون موضوعات این استان به هیچ عنوان مورد سوال و فراخوانده نشدم و موضوع مربوط به مسائل شخصی است .

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان در خصوص شایعات پیرامون جابجاییش گفت: حسن نظام جمهوری اسلامی این است که قائم به فرد نیست و اگر کسی جای من بیاید تعجب ندارد و جزئی از تدابیر مدیریتی است .

وی افزود: اگر افرادی گزینه هایی را پیشنهاد دارند خوب است و می توان با معرفی آنها از توانمندی این افراد استفاده کرد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار