ورود نماینده در تغییرات مدیریتی بزرگترین اشتباه است:

از احتمال معرفی تک گزینه برای بخشداری پیشکمر تا پیگیری گسترده رقبا

1403-07-01 07:07:20
0
49

ورود احتمالی نماینده در تغییرات مدیریتی بالاخص بخشداری پیشکمر که یکی از بازوان مدیریتی فرمانداری است، اشتباه بزرگی تلقی خواهد شد.

به گزارش کلاله خبر، بخشداری پیشکمر بخصوص با مشکلات جدیدی که گریبانگیر شهر فراغی شده است(قرار گرفتن برخی خانه ها بر روی گسل) کاری بس دشوار است که شهرام شیرزاد بخشدار قبلی نیز بارها بر سختی این کار اذعان داشته است.

لذا با تفاسیر یاد شده می طلبد در انتخاب بخشدار این بخش از سیاسی بازی و دخالت های بی مورد خوداری شود و یک گزینه مطمئن، توانا و سازگار با مردم این منطقه انتخاب شود.

در گذشته نیز برخی رسانه های استانی با مانور گسترده بر دخالت نماینده سابق بر برخی تغییر و تحولات مدیریتی، این اقدامات را دخالت در کار مدیریت های دولتی دانستند که می توانست بر بازده فرمانداری و مجموعه زیر دست تاثیر منفی داشته باشد؛ البته نماینده سابق نیز درمصاحبه با سایت محلی گالیکش تنها به نقش مشاوره ای خود اذعان کرد.

این احتمال وجود دارد که برخی از کاندیداهای تصاحب این سمت دست به دامن نماینده وقت شوند و به عنوان تک گزینه به استانداری گلستان معرفی شوند و در صورت محقق شدن این امر، این یعنی ادامه راه گذشتگان در دخالت در انتصابات مدیریتی و... است که می تواند بزرگترین اشتباه باشد.

اما شنیده ها از منابع موثق حاکی از آن است در کنار تک گزینه احتمالی، دیگر رقبا نیز با رایزنی با مسئولین رده بالای استانی و کشوری درصدد هستند تا بر توانایی خود برای بدست آوردن این جایگاه تاکید کرده و در تلاش هستند تا به نوعی مسئولین سطوح بالاتر را به این باور برسانند که در انتخاب بخشدار بخش پیشکمر بر توانایی و تعامل گزینه با مردم این بخش تمرکز کنند و گزینه های تحمیلی را سکاندار این جایگاه نکنند(در گذشته نیز عواقب این امر در شهرستان به وضوح مشاهده شد).

طبق همین شنیده ها و با حمایت هایی که از سوی برخی افراد خاص انجام گرفته، یکی از گزینه های بخشداری بخش پیشکمر(یکی از رقبا تک گزینه احتمالی) توانسته است 80 درصد کارهای خود را برای دست یابی به این سمت تثبیت کند.

در پایان همانند گذشته باز هم یادآور می شویم که تنها گذر زمان می تواند تعیین کننده معادلات مذکور باشد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار