شهردار کلاله هزینه آسفالت از منابع داخلی شهرداری تامین شد:

آسفالت کلاله با اعتبار 8 میلیارد آغاز می شود/ از انتقادهای سازنده استقبال می کنیم

1403-07-01 07:07:33
0
40

شهردار کلاله گفت: همانطور که در گذشته گفته شد، هزینه آسفالت شهر کلاله از منابع داخلی شهرداری تامین شد و در فاز سوم نیز 8 میلیارد برای این امر تخصیص داده شد و به زودی فاز سوم آسفالت شهر کلاله آغاز خواهد شد.

به گزارش کلاله خبر، پس از هجمه سنگین برخی گروه های تلگرامی و برخی اشخاص حقیقی( که خود را با عناوین مختلف معرفی می کنند(به تعبیری داستان نویس خالی از اطلاعات)) به شهرداری و شورای شهر کلاله، جهت روشن تر شدن اذهان عمومی و نوشته نشدن اشتباهات و قصور دیگران به پای شهرداری و شورای شهر این دوره با شهردار کلاله گفتگویی داشتیم و در این بخش از خبر، تنها به یک موضوع می پردازیم و موضعات دیگر در اخبار بعدی منتشر خواهد شد.

رسول بامری در گفتگویی اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات بهینه به شهروندان از هرگونه انتقاد سازنده استقبال می کنیم.

شهردار کلاله افزود: درب شهرداری این شهر به روی قشر های مختلف مردم به خصوص اصحاب رسانه باز است زیرا براین باور هستیم که تبادل اخبار واطلاعات رو در رو وبدون واسطه وصادقانه در ارتقاء آگاهی های عمومی مردم و ارائه خدمات صادقانه به شهروندان ، نقش اساسی دارد.

وی درادامه به چند پروژه عمرانی وخدماتی شهر کلاله اشاره کرد وگفت:مقدمات آسفالت و روکش آسفالت خیابانها ومعابر عمومی شهر فراهم شده وعملیات اجرایی این پروژه تا چند روز دیگر آغاز می شود.

بامری افزود: برای اجرای این پروژه علاوه بر 200 تن قیر یارانه که از سوی سازمان شهرداری ها ودهیاری های کشور تامین شده است، 6 هزار تن آسفالت و همچنین 8 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات داخلی شهرداری فراهم شده است.

شهردار کلاله همچنین خاطر نشان کرد: در حال حاضر 12 پیمانکار طرف قرارداد با شهرداری کلاله در اجرای پروژه های مرتبط با جدول بندی وبتن ریزی معاب، احداث پل، مبلمان شهری وهدایت آبهای سطحی، مشغول فعالیت هستند.

کلاله با قدمت 62 ساله از شهرهای قدیمی شرق استان گلستان است و افزون بر35هزار نفر جمعیت دارد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار