در حالی که رژیم صهیونیستی جرات تجاوز به خاک مسلمان را ندارد،

امام جمعه کلاله: آل سعود به نیابت از صهیونیست مسلمانان را به خاک و خون کشید

1403-07-01 07:07:19
0
43

امام جمعه شهرستان کلاله گفت: در حالی که رژیم صهیونیستی جرات تجاوز به خاک مسلمانان را ندارد، رژیم آل سعود به نیابت از این رژیم مسلمانان را به خاک و خون کشید.

 به گزارش کلاله خبر حجت الاسلام رضا کشیری در خطبه های این هفته نماز جمعه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی درجنگ ۳۳روزه از حزب الله قهرمان شکست خورد، با تاکید بر مسیری خدایی حزب الله گفت: خدا در کتاب خودش اعلام کرده است، هر کس برای یاری دین خدا حرکت کند خدا او را یاری می کند و پیروزی قطعی است.

وی به تجلیل از سید حسن نصرالله پرداخت و تصریح کرد: حزب الله با رهبری این سید جلیل القدر و نیروهای مخلص توانست در مقابل یکی از بزرگترین ارتش های قوی و مسلح جهان بایستد و پیروز میدان شود که خودشان(رؤیم صهیونیستی) هم اقرار به شکست کردند.

امام جمعه کلاله گرامیداشت سالروز جنگ ۳۳ روزه رژیم صهیونیستی با حزب الله را به یاد آوردن حماسه ای بزرگ در مسیر خدا بیان داشت و گفت : امروز رژیم صهیونیستی جرات تهاجم به مردم مسلمان را ندارد؛ اما رژیم کودک کش سعودی دست به جنایتهای وسیعی در یمن می زند ومردم مسلمان را به خاک و خون می کشد و مسلما این اقدام وحشیانه دل هر آزادمردی را به درد می آورد.

کشیری به میلاد امام رضا(ع) اشاره کرد و اظهار داشت: به عنوان پیروان ائمه هدی(ع) باید در زندگی عامل به آنچه فرموده اند باشیم و وی در ادامه  به سالروز ورود آزادگان به کشور نیز پرداخت و گفت: آزادگان دلاورمردانی هستند که با ایثار و مقاومت در مقابل ظلم و ستم صدامیان ایستاند و بر خی به شهادت رسیدند و برخی نیز مفقود شدند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار