جسد الینا از بیمارستان طالقانی خارج شد؛

الینا فروتن درگذشت / کمای 100 روزه دختر شش ساله گرگانی ابدی شد

1403-07-01 07:07:26
0
60

الینا فروتن دختر شش ساله گرگانی که 13 اردیبهشت امسال برای عمل لوزه به بیمارستان طالقانی گرگان مراجعه کرد بعد از یک دوره کمای 100 روزه درگذشت .

به گزارش کلاله خبر به نقل از گلستان ما، 15 اردیبهشت ماه امسال بود که عموی الینا فروتن در تماسی تلفنی با این پایگاه خبری از اشتباه و قصور پزشکی در بیمارستان طالقانی گرگان و به کما رفتن برادرزاده اش خبر داد.

به دنبال این موضوع خبرنگاران ما به بیمارستان طالقانی رفته و در مقابل درب این بیمارستان با پدر و مادر وی که بسیار داغدار و ماتم زده بودند گفتگویی تهیه کردند .

به دنبال آن یک موج رسانه ای از طریق شبکه های خبری تلویزیون ، شبکه های اجتماعی ، خبرگزاری ها و سایتها ایجاد شد و وزیر بهداشت نیز دستور داد تا یک تیم ویژه پزشکی این موضوع را بازرسی کنند .

اما کمای 100 روزه الینا ابدی شد و دیشب 22 مرداد ماه جسد این کودک شش ساله از بیمارستان طالقانی خارج شد تا برای همیشه با این دنیا خداحافظی کند .

بخشی از مصاحبه پدر الینا در گفتگو با خبرنگار گلستان ما :

55

فروتن پدر این کودک که از این موضوع خیلی متاثر بود گفت : ساعت 16:30 دقیقه 13 اردیبهشت ماه دخترم را برای عمل لوزه در بیمارستان طالقانی گرگان بستری کردم و آن شب آنجا بود .

وی ادامه داد : ساعت 9:20 دقیقه فردای آن روز دخترم الینا را به اتاق عمل بردند و ساعت 10:25 دقیقه عمل تمام شد و ساعت 11:30 قیقه از اتاق عمل بیرون آوردند در حالیکه اعضای بدنش ورم کرده بود .

پدر الینا اضافه کرد: دخترم برای لحظه ای که به هوش آمد می گفت جیگرم می سوزه و پرستاران وقتی این وضعیت را دیدند ساعت 16 بعد از ظهر به دکتر خبر دادند تا سریعتر بیاید .

فروتن بیان کرد: ساعت 16 که دکتر آمد مجددا الینا را به اتاق عمل بردند و با وصل کردن شیلنگ می خواستند با وارد کردن تنفس ورم بدن الینا را از بین ببرند ولی ناگهان دیدم که الینا را به ICU انتقال دادند و معلوم شد که به کما رفته است .

60

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار