نماینده هم نتوانست مانع تودیع شود

معاون تقی زاده بر صندلی وی نشست/ دست رد تقی زاده بر سینه اداره کل+ فایل صوتی اظهارات تقی زاده

1403-07-01 09:07:19
0
49

سنچولی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان کلاله سرپرست این اداره شد و بر صندلی اسماعیل تقی زاده تکیه زد.

به گزارش کلاله خبر، مراسم تودیع مدیر سابق و معارفه مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان کلاله با حضور قربان عرب احمدی معاونت توسعه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش گلستان و همراهان وی، برگزار شد.

عرب احمدی در سخنانی به مشکلات دولت تدبیر و امید در طی چند سال اخیر پرداخت و گفت: با وجود مشکلات اقتصادی موجود، دولت بیشترین توجه را به قشر فرهنگیان داشته است تا جایی که افزایش حقوق 67 درصدی برای فرهنگیان لحاظ شده است.

وی افزود: با وجود مرتفع سازی برخی مشکلات اقتصادی در آموزش و پرورش، باز هم برخی از مطالبات فرهنگیان پرداخت نشده است.

معاونت توسعه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش گلستان ادامه داد: در سال های گذشته اعتبارات مازاد مصوب، به آموزش و پرورش تخصیص داده شد که این نشان از اهمیت این جایگاه دارد و در کنار اینها باید به ظرفیت های هر منطقه توجه داشت و از این ظرفیت ها به نحو احسن استفاده و بهره برد.

عرب احمدی اذعان داشت: فشارها و کمبود ها باعث موفقیت های تقی زاده در این اداره شد و وی توانست در این تنگناهای اقتصادی به بسیاری از موفقیت ها دست یابد.

وی تاکید کرد: برخی جهت مطامع سیاسی خود و با برخی تصمیم گیری ها، ضربات پنهانی به مجموعه آموزش و پرورش وارد کردند.

معاونت توسعه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش گلستان در پایان سخنان خود گفت: اعتبارات به جای اینکه در آموزش و پرورش و در جهت تربیت و تعلیم دانش آموزان صرف شود، در جاهای دیگری خرج می شود و کسی هم پاسخگو نیست.

اسماعیل تقی زاده رئیس سابق آموزش و پرورش نیز با تشکر از همکاری همکاران خود در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش پیشنهاد مدیرکل جهت همکاری در اداره کل آموزش و پرورش را رد کرد و از عرب احمدی خواست تا این اجازه را به وی بدهند که در شهر خود به خدمت ادامه دهد.

وی در ادامه سخنان خود به همکاران خود گوشزد کرد: با تودیع من یک گروه ناراحت می شوند و به آنها بگویید که من هم بیشتر از شما ناراحت هستم چرا که فرصت خدمت به شما از من سلب شد و در مقابل گروهی از این اتفاق خوشحال هستند و به آنها نیز بگویید که تقی زاده از شما خوشحال تر است.

وی در پایان گفت: شهرام غراوی نماینده این حوزه نیز تا پاسی از شب جهت لغو این حکم تلاش کرد ولی رایزنی های وی نیز نتیجه نداد و از زحمات وی نیز تشکر و قدردانی می کنم.

فایل کامل سخنرانی اسماعیل تقی زاده(برای دانلود بر روی تصویر کلیک کنید و پس از ورود به صفحه دانلود، بر روی دریافت لینک دانلود کلیک کنید)

sound

در پایان سنچولی سرپرست جدید مدیریت اموزش و پرورش شهرستان کلاله با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره و با بیان اینکه این اداره با تلاش های بی وقفه همکاران توانسته در سطح استان عملکرد قابل توجهی داشته باشد، گفت:همچون گذشته سعی می کنیم در پیشبرد اهداف اموزش و پرورش کوشاتر باشیم و مسلما اهداف مهم و بزرگ تقی زاده در بالابردن سطح آموزش و پرورش را دنبال خواهیم کرد.

گفتنی است در حاشیه این جلسه برخی از همکاران وفادار به تقی زاده استعفای خود را اعلام کردند و به شغل معلمی خود برگشتند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار