شهرام کوسه غراوی؛

مدیران مشخص کنند از قِبَل مسئولیت آن‌ها گالیکش به چه جایگاهی خواهد رسید / گردشگری محور توسعه شهرستان گالیکش‌

1403-07-01 09:07:25
0
35

نماینده شهرستان‌های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران شهرستانی باید بدانند و مشخص کنند از قبل مدیریت آن‌ها در گالیکش چه اتفاقی رقم خواهد خورد.

به گزارش کلاله خبر به نقل از نیلکوه، شهرام کوسه غراوی در جلسه شورای اداری شهرستان گالیکش که صبح امروز در مسجد صاحب‌الزمان(عج) این شهر برگزار شد گفت: وضعیت امروز می‌طلبد که ما بیش از گذشته همدلی و هم‌افزایی داشته باشیم و برای توسعه و آبادانی شهرستان گالیکش تلاش و کوشش کنیم.

وی افزود: ظرفیت‌های جدیدی برای شهرستان ایجادشده و زمان به‌سرعت درگذراست و ما باید با تمام توان برای توسعه و خدمت به مردم همت کنیم.

غراوی تصریح کرد: در جلسه قبلی هم تأکید کردم که مسئولین شهرستانی هماهنگ و فارغ از مسائلی که درگذشته بوده برای پیشرفت شهرستان به یکدیگر کمک کنند مخصوصاً امسال که بنا به نظر رهبری معظم سال اقدام و عمل است و 5 ماه هم از سال گذشته است.

وی تأکید کرد: مدیران شهرستانی باید بدانند و مشخص کنند از قبل مدیریت آن‌ها در گالیکش چه اتفاقی رقم خواهد خورد؛ تاکنون چه‌کارهایی برای گالیکش انجام داده‌اند از کدام نقطه شهرستان را تحویل گرفته به کدام نقطه هدایت خواهند کرد.

کوسه غراوی افزود: لازم است که مدیران در تمامی حوزه‌ها برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت خود را تدوین و ارائه کنند تا پس از 4 سال ضمن مشاهده نتیجه کار خود چیزی برای ارائه کردن به مردم داشته باشیم.

به گفته وی درگذشته توسعه استان بر پایه کشاورزی بوده اما امروز توسعه استان در زمینه‌های کشاورزی، صنعتی و گردشگری است.

وی خاطرنشان ساخت: شهرستان گالیکش در حوزه گردشگری شرایط خوب و ویژه‌ای دارد که باید از این ظرفیت به‌سوی توسعه‌یافتگی استفاده کرد.

نماینده حوزه انتخابیه شرق گلستان مردم را ولی‌نعمت مسئولین خواند و گفت: اگر اعتبار، پول و تخصیص ندارید محبت خود را به مردم هدیه دهید؛ امید مردم به مسئولین است با گشاد رویی و محبت تمام با مردم برخورد کنید.

وی خاطرنشان ساخت: تسهیلات بانکی خوبی در حوزه استانداری به مبلغ 200 میلیارد تومان با بهره 8 درصد برای حوزه روستایی اختصاص‌یافته. شوراها و دهیاران با کمک مسئولین و کارشناسان طرح ارائه کرده و اعلام کنند چگونه می‌توانید در روستاها با برخورداری از این تسهیلات تحول ایجاد کنید.

کوسه غراوی با اشاره به اینکه از ظرفیت سپاه استفاده کنید تأکید کرد: سپاه ظرفیت ویژه‌ای دارد. این ظرفیت را در شهرستان قدر بدانید. سپاه برای توسعه شهرستان کارهای زیادی انجام داده؛ استفاده و همکاری بیشتر با سپاه می‌تواند در توسعه شهرستان مثمر ثمر باشد.

وی در خصوص منطقه آزاد تجاری اظهار داشت: با تلاش نمایندگان استان گلستان یک‌فوریت منطقه آزاد تجاری تصویب‌شده و امیدواریم مصوبه قطعی آن‌که منجر به توسعه استان خواهد شد نیز انجام شود و در صورت توسعه استان جای‌جای مناطق استان ما در حوزه‌های مختلف توسعه خواهد یافت.

غراوی گفت: هدف اصلی دولت، مجلس و مقام معظم رهبری تلاش در حوزه اشتغال برای جوانان است تا بتوانیم با تلاش و کوشش در هر منطقه هرچند کوچک حداقل یک یا چند جوان را اشتغالزایی‌ کنیم.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار