شهروندان کلاله ای 24 ساعت سختی را سپری کردند

فرماندار کلاله: اتصال آب شرب مناطق قطع شده برقرار شد+ فیلم

1403-07-01 09:07:32
0
48

فرماندار کلاله که از شب گذشته پیگیر وصل شدن آب برخی از مناطق شهر بود، دقایقی پیش از اتصال جریان آب خبر داد.

به گزارش کلاله خبر، در پی دو بار شکستن لوله آب توسط پیمانکار اداره آب شهری، مردم برخی از مناطق شهر من جمله شهرک امام حسین(ع) و انقلاب و ... 24 ساعت سختی را سپری کردند.

 مصطفی لو رئیس اداره آب شهری در گفتگویی شب گذشته با ما داشت؛ اظهار کرد: درصدد هستیم مسیر لوله اصلی را تغییر دهیم و در همین راستا پیمانکار مدنظر به اشتباه لوله اصلی را طی دو مرحله شکست و تا ساعاتی دیگر اتصال جریان آب برقرار می شود.

قطعی ناگهانی آب باعث این شد که بسیاری از شهروندان با در دست داشتن سطل های آب برای برداشت آب به محل شکستگی لوله بروند و از این مکان برای مصارف خود آب بگیرند.

shekastegilouleh 1

برقرار نشدن جریان آب و از سویی اعتراضات مردم باعث ورود فرماندار کلاله به این ماجرا شد و نصرت برزگر در ساعات 1 بامداد و ساعات اولیه صبح با حضور در محل، از نزدیک پیگیر این مشکل بود.

shekastegilouleh 2

فرماندار کلاله در گفتگویی ضمن تشکر از صبوری مردم کلاله گفت: به دلیل فرسوده بودن لوله های آب رسانی پروژه تغییر مسیر و تعویض لوله های آب رسانی را در دستور کار داریم و دقایقی پیش مشکل قطعی آب رفع شد و به علت فرسوده بودن لوله ها، فشار آب به تدریج زیاد می شود تا لوله های اصلی دچار شکستگی نشود.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار