تندروها مانع توسعه استان ؛

تخریب استاندار گلستان با طعم انتقام از شرق استان

1403-07-01 09:07:24
0
40

این روزها اصلاح طلبان تندرو و آنهایی که از دولت روحانی طمعی به دندانشان گیر نکرده موج تخریبی را علیه حسن صادقلو استاندار گلستان آغاز کرده اند.

به گزارش کلاله خبر؛ قابوس نامه مهمترین پایگاه اطلاع رسانی شرق گلستان نسبت به انتقادهای بی اساس علیه استاندار گلستان مطلبی نوشت .

این سایت مدعی شده است :" حسن صادقلو اصلاح طلب کهنه کار رامیانی و چهره سرشناس اصلاح طلبان استان گلستان در کشور ، در مهر ماه سال 92 به عنوان هفتمین استاندار گلستان انتخاب شد .

صادقلو چهره ای معتدل و همراه با دولت تدبیر و امید بود که توسط چهار نماینده استان در مجلس شورای اسلامی و آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان چراغ سبز گرفت و هیئت وزیران نیز او را برای تصدی امورات دولت در گلستان مشغول بکار کرد.

صادقلو تمرکز زدایی را در عرصه مدیریت استان در پیش گرفت و مدیریتهای کلان استانی که تا بحال در اختیار مرکز نشینان بود به نقاط شرق و غرب استان توسعه داد و در این راه علیرغم تمامی فشارها سهم اقوام مانند ترکمن ها را نیز با گماردن چهار فرماندار که یکی از آنها زن بود ، به درستی ادا کرد.

شرق استان گلستان با گستره وسیعی از جمعیت و وسعت بدون شک در دوران هشت ساله محمود احمدی نژاد و قبل از آن در دوران اصلاحات و سازندگی از دید مدیران استانی مغفول بود اما این صادقلو بود که بعد از استاندار شدن توانست این توازن را با بکارگیری مدیران توانمند از سرتاسر استان ایجاد کند .

بعد از انتصاب مدیران شرق استانی حلقه مدیران گرگانی با نگاهی کم عمق و البته مطامع جویانه انتقادهای بی اساسی را تحت عنوان حکومت "لو ها" و "شرق استانی ها" ایجاد و مدام برای حسن صادقلو حاشیه سازی کردند .

این اواخر اما بعد از سه سال مدیریت استاندار گلستان و تنها 10 ماه مانده به پایان دولت تدبیر و امید افراطیون تندرو و بقایای مشارکت و مجاهدین انقلاب و فعالین فتنه 88 رسم تخریب چهره های اعتدالگرا را در پیش گرفتند و خنجر نادانی را از پشت بر پیکره خسته اصلاحات زدند .

این روزها مدیرانی که نتوانستند به کرسی های منفعت طلبانه خود برسند سعی دارند با ابزار قبیله گرایی و تبیین ضعف عملکرد استاندار گلستان انتقام خود را از حضور مدیران شرق استانی در استانداری گلستان بگیرند و این زنگ خطری است برای شرق استان که با خالی شدن جای صادقلو آنها نیز در معرض اخراج قرار خواهند گرفت .

بدون تردید حضور صادقلو در استانداری گلستان و انتصاب مدیران بومی توانسته مشکلات استان را تا حدودی که مربوط به مدیریت ارشد استانی بود را حل نماید و رفتن استاندار در مقطع فعلی نه تنها مشکلی را حل نخواهد کرد بلکه به گسست های اجتماعی در استان خواهد انجامید .

بهتر است اصلاح طلبان به جای تخریب استاندار گلستان کمی از پست و مقام دل بکنند و به مدیران استان یاری و مشورت برسانند بلکه مشکلات مردم حل شود ."

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار