درخواست تامل برانگیز یک اداره:

پیشگیری از یک حادثه به شرط پول+ تصاویر

1403-07-01 09:07:25
0
43

شهروند کلاله ای از پیگیری های بی نتیجه خود برای جلوگیری از یک حادثه خبر داد و گفت: مسئولین ذیربط برای قطع درخت کهن سال در خواست واریز وجه کردند.

به گزارش کلاله خبر، طی چند ماه پیش با وزش شدید باد یکی از درختان خیابان اصلی شهر کلاله بر روی خودرو سقوط کرد و خوشبختانه تلفات جانی در برنداشت و تنها خسارات مادی نتیجه این حادثه بود.

derakht 1

derakht 9

فارغ از بررسی اینکه کهن سالی این درخت باعث بروز این حادثه شد یا نه، اما باید اذعان داشت که بسیاری از درختان سطح شهر کلاله کهن سال هستند و با تلنگری می توانند حادثه افرین باشند.

در همین راستا شهروندی از پیگیری های بی نتیجه خود برای جلوگیری از یک حادثه خبر داد و گفت: در مقابل مغازه و منزل من درختی کهن سال و پوسیده وجود دارد که با وزش شدید باد احتمال سقوط آن وجود دارد و در خوشبینانه ترین حالت این اتفاق باعث خسارات مالی می شود و در حالت دیگر نیز می تواند باعث به خطر افتادن جان شهروندان شود.

derakhtfarsoudeh 1

وی ادامه داد: برای قطع این درخت از طریق شهرداری و شورای شهر اقدام کردم ولی شهرداری به دلیلی خاص قادر به قطع این درخت نبود و من را به اداره ای دیگر ارجاع داد.

این شهروند اظهار داشت: با مراجعه به این اداره، آنها قطع درخت را منوط به پرداخت 1 میلیون 500 هزار ریال دانستند فارغ از اینکه این اقدام آنها می تواند از خسارات مالی و جانی پیشگیری کند.

derakhtfarsoudeh 2

derakhtfarsoudeh 3

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار