از سوی ستاد تشییع،تدفین و خاکسپاری شهدای گمنام:

حضور مردم در تجدید پیمان با شهدا غیر قابل توصیف بود

1403-07-01 09:07:24
0
46

ستاد تشییع، تدفین و خاکسپاری شهدای گمنام شهرستان کلاله در بیانیه ای از حضور پرشکوه مردم در استقبال و تجدید پیمان با شهدا، تقدیر و تشکر کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسم رب الشهداء والصدیقین

بی شک رمز ماندگاری حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران باوفایش در استقامت آنان در برابرکفر و ظلم و دوری جستن از مماشات و معامله با دشمن بوده و همان رمز “هَیْهَاتَ مِنَّا الذِّلَّهِ” را فرزندان این آب و خاک در هشت سال دفاع مقدس به جهانیان و مستکبران ثابت کردند و به یقین حضور دو شهید جاوید الاثر، توفیق الهی برای مردم ولایت مدار و شهید پرور این خطه خواهد بود.
حضور بی بدیل و غیر قابل توصیف مردم ولایتمدار منطقه در مراسم استقبال و وداع با پیکرهای مطهر شهدا درشرایط هوایی نامناسب نشان از قلوب پاک و خدایی این مردم و عشق و ارادتشان به شهدا، نظام جمهوری اسلامی و ولایت بوده که اجر و پاداش آن در نزد خدا، رسولش، ائمه اطهار و خود شهدا محفوظ خواهد ماند.
برخود لازم میدانیم به عنوان خدمتگزار کوچک، صمیمانه از مردم شهید پرورو متدین منطقه اعم از اهل تشیع و تسنن به دلیل حضور پرشور، کم نظیر و بی سابقه در مراسم استقبال، تدفین و خاکسپاری شهدای گمنام که باعث خلق صحنه های زیبایی گردید، تقدیر و تشکر نماییم.
حقیقتاً مردم با این استقبال بی نظیر خود از شهداء نشان دادند که فرهنگ ایثار وشهادت روز به روز در وجود آنها زنده تر و پایدارتر خواهند ماند .

                                                                                                                            والسلام علیکم

                                                                                       ستاد استقبال، تدفین و خاکسپاری شهدای گمنام

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار