امام جمعه کلاله: کارگزاران نظام بسترهای اقامه حج فقرا را فراهم کنند

1403-07-01 09:07:33
0
39

امام جمعه شهرستان کلاله گفت: کارگزار نظام نباید کاری کنند که مردم از اقامه نماز جمعه باز بمانند و همه تلاش ها باید  برای  ایجاد بستر حضور مردم در حج فقرا( نمازجمعه) باشد.

به گزارش کلاله خبر، حجت الاسلام رضا کشیری با بیان اینکه کبر و غرور به عنوان گناهی بزرگ انسان را از مسیر حق خارج می کند، گفت: مبادا در مسیر خدمت گرفتار این رذیله شویم.

وی در ادامه اظهار داشت: همه مسولین نظام خودشان را خادم و خدمتگزار ملت می دانند و از کبر و غرور مبری هستند.

امام جمعه کلاله با اشاره به پنجم مرداد سالروز اولین اقامه نماز جمعه در ایران اسلامی، با یاد از امام خمینی (ره) و آیت الله طالقانی، تصریح کرد: امام خمینی(ره) این سفره پر برکت را در جامعه گستراند تا مردم از فیوضات آن بهره مند شوند.

کشیری گفت: نماز جمعه ذکر خدا است و مردم باید خرید و فروش را در این زمان ترک کنند و به یاد خدا باشند.

وی تاکید کرد: کارگزار نظام نباید کاری کنند که مردم از اقامه نماز جمعه باز بمانند و همه تلاش ها باید  برای ایجاد بستر حضور مردم در حج فقرا یعنی نمازجمعه باشد.

امام جمعه کلاله با تبریک تولد حضرت معصومه (س) گفت: به برکت وجود این بی بی گرانقدر اسلام،قم مورد توجه جهان شده است و هزاران فقیه اسلام شناس در این مکان با برکت پرورش یافته اند.

وی با تسلیت  شهادت امام صادق(ع) به حضور مهمانان(شهدای گمنام) امروز اشاره داشت و تاکید کرد: هر چه داریم از برکت خون این جوانان است. عزت، شرف و استقلال همه از جانشانی های این عزیزان بدست آمده است و از مردم و مسئولین می خواهیم تا امروز در تشییع شهدای گمنام سنگ تمام بگذارند و فردا هم در شهر فراغی حضور پیدا کنند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار