عوض شدن استاندار در شرایط فعلی به نفع استان نخواهد بود / صادقلو را فردی معتدل ، اخلاق مدار و متعهد می دانم

1403-08-06 08:08:33
0
68

مسئول کمیته جوانان حزب کارگزاران سازندگی گلستان گفت:اگر گروه ها نیز انتقادی دارند حتما باید ابتدا با خود صادقلو درمیان بگذارند زیرا صادقلو را فردی معتدل و اخلاق مدار و متعهد می دانم.

به گزارش گلستان ما؛ سیاوش بسطامی رابط جوان استاندار گلستان و مسئول کمیته جوانان حزب کارگزاران سازندگی استان گلستان در گفتگوی اختصاصی با این پایگاه خبری در خصوص هجمه های اخیر اصلاح طلبان به استاندار گلستان گفت: بنده تمام بیانیه ها را به طور کامل نخوانده ام پس به طورکامل نمی توانم در باره ی آنها اظهار نظر کنم.

وی افزود:درباره ی استاندار بحث سر حمایت یا نفی استاندار نیست بلکه گروه ها هم باید نقاط مثبت به چشمشان بیاید وهم نقاط منفی را درقالب پیشنهاد مطرح نمایند وعوض شدن استاندار در شرایط فعلی به نفع استان نخواهد بود.

مسئول کمیته جوانان حزب کارگزاران در استان گلستان در خصوص انتقاد های گروه های مختلف سیاسی از عملکرد استاندار گلستان اظهار کرد: اگر گروه های مختلف سیاسی از آقای صادقلو انتقادی دارند می توانند در قالب دیدار با استاندار مطرح کنند آن هم به صورت پیشنهاد نه این که هر روز یک بیانیه علیه استاندار صادر کنند و اوضاع را به هم بزنند.

بسطامی عنوان کرد: خوشبختانه استاندار گلستان از همان ابتدا ثابت کرده بود که با تمام گروه های سیاسی تعامل خوبی دارد واگر گروه ها نیز انتقادی دارند حتما باید ابتدا با خود صادقلو درمیان بگذارند زیرا صادقلو را فردی معتدل و اخلاق مدار و متعهد می دانم.

وی در پایان سخنان خود گفت: این درست نیست اگرازاستانداردر خواست ملاقات کردیم و ایشان به دلیل مشغله کاری قادر به ملاقات نبودند از تمام جهات به استاندار انتقاد نماییم.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار