شهردار کلاله: عملیات اجرایی آسفالت شهر کلاله آغاز می شود

1403-07-01 09:07:16
0
42

شهردار کلاله گفت: تمامی مقدمات از جمله زیرسازی خیابان ها برای آسفالت شهر کلاله آماده است و عملیات اجرایی این پروژه کمتر از 20 روز دیگر آغاز می شود.

 

رسول بامری در گفتگویی با اشاره به اینکه 11 پیمانکار در حال حاضر در 11 نقطه مختلف در این شهرستان مشغول فعالیت هستند، خاطرنشان کرد: فلکه کوثر این شهرستان در حال جدول‎گذاری است و در آینده‎ای نزدیک آسفالت معابر و روکش آسفالت که در گذشته زیرسازی آن آماده شده بود انشالله آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه آسفالت در چهار ماه گذشته تاکنون صورت نگرفته است، اذعان کرد: مقدمات کار فراهم شده است و زیرسازی آن انجام شد که کمتر از 20 روز دیگر آسفالت این شهرستان آغاز خواهد شد.

بامری با بیان اینکه مردم چشمان ما هستند، گفت: من به عنوان یک شهردار شاید نتوانم آن‎طور که باید تمام نقاط شهرستان کلاله را بازدید کنم ولی مردم می‎توانند درصورت بروز مشکل به صورت مکتوب به شهرداری ارائه کنند.

شهردار کلاله عنوان کرد: متاسفانه در سطح شهر جدول‎هایی وجود دارد که شیب‎بندی آن درست نشده است که پیگیری کردیم و شیب‎بندی تعدادی از جداول صورت گرفت.

وی در خصوص عدم وجود پیاده‎رو در خیابان مطهری این شهرستان، یادآور شد: متاسفانه این خیابان نیاز به عقب‎نشینی دارد و این عقب‎نشینی از امروز آغاز خواهد شد و خیابان مطهری به صورت دوطرفه باید عقب‎نشینی صورت گیرد که این کار نیاز به مساعدت و همکاری مردم این خیابان دارد تا تعریض این خیابان صورت گیرد.

شهردار شهرستان کلاله در خصوص جمع‎آوری زباله‎ها در سطح شهر، افزود: سیستم جمع‎آوری زباله‎ها در شهر به صورت مکانیزه است و هر شب راس ساعت 21 زباله‎ها جمع‎آوری می‎شود.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار