رئیس ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش گرگان خبر داد:

لغو ابلاغ یک مدیر متخلف در گرگان

1403-08-06 09:08:21
0
64

رییس اداره نظارت و ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش گرگان گفت: یک مدیر مدرسه در گرگان بخاطر مطالبه وجه و افزایش شهریه غیر قانونی از والدین در زمان ثبت نام لغو ابلاغ شد.

به گزارش کلاله خبر به نقل از گلستان ما، علی حسنی در گفت و گو با خبرنگار کلاس بیست گفت: اعمال قانون لغو ابلاغ این مدیرگرگانی با افزایش شکایات و بررسی گزارش تخلفات از سوی شورای نظارت بر ثبت نام شهرستان انجام شده است.

وی افزود: با آغاز ثبت نام در مدارس از نیمه دوم خردادماه در پی بازدیدهای نظارتی و شکایات واصله 10 مدیر به صورت شفاهی تذکر گرفته اند که با ادامه شکایات می تواند به لغو ابلاغ نیز منجر شود.

رییس اداره نظارت و ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش گرگان از پیشی گرفتن شکایات با موضاعات«هدایت تحصیلی» در مدارس خبرداد و افزود: افزایش آمار شکایات در ثبت نام پایه دهم در سطح مدارس شهرستان گرگان همچون مدارس سراسر کشور را شاهد هستیم.

عمده شکایت دریافت مبلغ اضافه و ثبت نام پایه دهم است

وی یادآورشد: 10 ناظر ثابت در مدارس پر متقاضی، هاجر، فاطمیه، فرهنگ، فیضیه، معلم، امام صادق(ع)، شهید مدنی، 12 فروردین و شیخ فضل ا.. نوری مستقر کرده ایم و مابقی مدارس از نظارت، ناظران سیار برخوردار می شوند.

به گفته حسنی؛ شاخص بازرسی ها علاوه بر عدم دریافت وجوه خارج از تعرفه، رعایت محدوده تعیین شده هر مدرسه برای ثبت نام، تکریم ارباب رجوع، پاسخگویی درست و منطقی به درخواست اولیاء، راهنمایی در زمینه ثبت نام و تلاش در جهت حل مشکل والدین است که عمده شکایت دریافت مبلغ اضافه و ثبت نام پایه دهم است.

اجرای طرح «همیار مهر» برای نخستین بارگرگان

دبیرستاد ثبت نام مدارس گرگان بر اجرای طرح «همیار مهر» برای نخستین بار خبرداد و افزود: برای بازگشایی مطلوب مدارس و اجرا پروژه مهر از ظرفیت مدیران مدارس اسفاده شده است که مدیران موفق سالگذشته به عنوان سرگروه ، پیگیریروند اجرایی پروژه مهر را برعهده می گیرند.

براساس این گزارش، طبق بخشنامه ای که به همه مدارس ابلاغ شده، مدیران مدارس حق استفاده از دستگاه کارت خوان در مدرسه را ندارند و اولیای گرامی باید پرداخت هرگونه وجه را از طریق بانک و شماره حساب مدرسه و دستگاه خودپرداز انجام دهند.

گفتنی است، شهرستان گرگان دارای 436 مدرسه، 80 هزار نفر دانش آموز و پنج هزار و 200 نفر فرهنگی است.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار