مدیر ابفار روستایی کلاله خبر داد:

آبرسانی به 8 روستای کلاله با حفر یک حلقه چاه

1403-07-02 12:07:28
0
46

مدیر آبفار روستایی شهرستان کلاله از آغاز عمیات حفر چاه عمیق در روستای تمر قره قوزی شهرستان کلاله خبر داد که به واسطه آن 8 روستای این شهرستان از آب شرب بهره‌مند می شوند.

کریم نارویی در گفتگویی اظهار داشت: عملیات اجرایی حفر چاه عمیق در روستای تمرقره قوزی کلاله که به واسطه آن 8 روستای کلاله از نعمت آب شرب بهره مند می شوند، آغاز شد.

وی افزود: مدیریت آبفار در راستای جبران کمبود آب شرب در روستاهای تمرقره قوزی ، یلی بدراق ، قره تپه شیخ ،  مالای شیخ غراوی ،مالای شیخ گینک لیک، یارم تپه ، صوفی شیخ داز و دوجی اقدام به حفر یک حلقه چاه عمیق با عمق 185 متر در این روستا نموده است و با این اقدام بخشی از مشکلات آبی مردم این روستاها مرتفع می شود.

نارویی گفت: برای این پروژه 3000 میلیون ریال اعتبار مورد نیاز است که از محل اعتبارات ملی تامین می شود.

مدیر آبفار روستایی کلاله یاداور شد: عملیات اجرای این پروژه اغاز شده بود که به علت آرتزین چاه(بالا آمدن آب بدون نیاز به محرک) در عمق 80 متری، محل چاه به نقطه ای دیگر انتقال یافت و با کسب مجوزهای لازم، حفر چاه جدید از روز آینده آغاز می شود.

وی تاکید کرد: با این اقدام 3060 خانوار با جمعیتی بالغ بر 11850 نفردر روستاهای فوق از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند می گردند.

نارویی در پایان گفت: برای آبرسانی به تمام روستاهای این شهرستان نیازمند 70 میلیارد تومان اعتبار هستیم.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار