واکنش فرمانده سپاه و شهردار کلاله به انتشار تصویری از تپه نورالشهدا

1403-07-02 12:07:28
0
46

فرمانده سپاه و شهردار کلاله در خصوص پیش داوری برخی کانال های تلگرامی در خصوص پروژه های اجرایی در تپه نورالشهدای شهرستان واکنش نشان دادند.

به گزارش کلاله خبر، تصاویری در شبکه های اجتماعی با متن کنایه آمیزی"از المان کار نشده شهدای مهمان تا سیم خاردار و چوب بست های امروز" منتشر شده بود که باعث واکنش فرمانده سپاه و شهردار کلاله شد.

eleman

رسول بامری شهردار کلاله در گفتگویی اظهار داشت: پس از انتخاب و نهایی شدن طرح المان شهدای این شهرستان، قراردادهای لازم با پیمانکار مدنظر بسته شد و عملیات اجرایی ساخت این المان از ماه آتی آغاز می شود.

مهندس غلامی طراح المان شهدای گمنام کلاله نیز گفت: المان شهدای گمنام پس از طراحی معماری،وارد فاز طراحی سازه شد.

وی افزود: انتخاب جزئیات اجرایی مناسب از مهمترین مراحل اجرایی پروژه می باشد، لذا تیم اجرایی علی رغم خاص بودن پروژه، تمام تلاش خود را برای زراحی سازه انجام می دهد.

غلامی تاکید کرد: در این پروژه خاص، سازه برای تیم اجرایی از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که با نیروهای افقی شدید از قبیل باد روبرو هستیم.

یعقوب مصطفی لو فرمانده سپاه کلاله نیز در گفتگویی ضمن تایید گفته های شهردار و مهندس معمار این پروژه، گفت: حصارکشی اطراف تپه نورالشهدا جهت جلوگیری از ورود حیوانات و احشام به محوطه و حفظ درختان کاشته شده، توسط اداره منابع طبیعی و آبخیزداری انجام شده است.

وی تاکید کرد: این حصار کشی دائمی نیست و با تکمیل المان، طراحی خاصی در این محوطه پیاده سازی خواهد شد.    

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار