پیگیری‌ در سایه فقر:

چشم انتظاری پیرمرد 70 ساله برای برگشت یارانه خانواده+ عکس و متن درخواست از غراوی

1403-08-01 10:08:37
0
30

پیگیری های یکساله پیرمرد 70 ساله کلاله ای برای برگشت یارانه خانواده اش نتیجه نداد و این پیرمرد در آخرین تلاش های خود مشکل خود را از طریق نماینده شرق گلستان پیگیری خواهد کرد.

به گزارش کلاله خبر، در دوران ریاست جمهوری روحانی در حالی که بسیاری از مدیران ارشد کشوری در پول غوطه ور هستند و زندگی تجملاتی دارند، موسی اردونی یکی از چندین نفری است که تنها منبع درآمد خانواده وی به بهانه... قطع شد.

اردونی در گفتگوی خود با این سایت گفت: بیش یا نزدیک به یک سال است که یارانه خانواده 4 نفره من قطع شده است و از همان ابتدا پیگیر این موضوع شدم و تاکنون نتیجه‌ای از پیگیری های خود نگرفته ام.

وی ادامه داد: من نزدیک به نیم هکتار زمین شیبدار دیم دارم که حاصل آن کفاف هزینه های کاشت، داشت و برداشت آن را نمی دهد و شاید بتوان از آن به عنوان یک سرگرمی یاد کرد.

این شهروند کلاله ای تاکید کرد: یارانه دریافتی حداقل می توانست بخشی از هزینه های قبوض را تامین کند و بخشی دیگر نیز مشکل‌گشای امورات خانواده می شد.

اردونی در ادامه بیان مشکلات خود تصریح کرد: مشکلات مالی خانواده باعث این شده است که من در سن بیش از 70 سال برای تامین مخارج خانواده به کارتن جمع کنی متوسل شوم و مسلما با این سن، این کار نیز نمی تواند چاره‌گشای مشکلات اقتصادی ما باشد.

 وی گفت: برای برگشت یارانه خانواده ام به هردری زدم و به نتیجه ای نرسیدم و آخرین شانس خود را با شهرام غراوی نماینده مردم امتحان خواهم کرد.

ordoni 2

ordoni 3

ordoni 4

ordoni 5

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار