در فضای مجازی جو سازی می کنند؛

انتقاد نایب رئیس شورای شهر گرگان از کمکهای میلیونی چندین باره به مصلی / پایین محلی : ساخت مسجد سروش جنگل اولویت دارتر است

1403-08-06 12:08:36
0
57

نایب رئیس شورای شهر گرگان گفت :دو بار 300 میلیون تومان برای ساخت مصلی دادیم اما باز هم شاهدیم که لایحه کمک 500 میلیونی به شورا می آورند .

به گزارش کلاله خبر به نقل از گلستان ما، صفر علی پایین محلی نایب رئیس شورای شهر گرگان در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص وضعیت پیش آمده شورای شهر گرگان گفت : برای ما اصلا مهم نیست که بیرون چه اتفاقی می افتد چرا که ما دنبال اجرای قانون هستیم .

پایین محلی افزود: کسی دنبال تغییر شهردار نیست و عده ای در فضای مجازی بیشتر جوسازی می کنند ، در این مورد هر چه که قانون بگوید همان خواهد شد .

وی در خصوص کمک های چندباره به مصلی گرگان گفت : سال اولی که قرار بود ساخت مصلی به پایان برسد آمدند شورا و گفتند اگر 300 میلیون بدهید کار ساخت به اتمام می رسد و ما هم اینکار را کردیم و 300 میلیون دادیم .

پایین محلی ادامه داد : سال بعد آمدند و گفتند اگر 300 میلیون بدهید امسال کار ساخت به پایان می رسد و باز هم شورا و شهرداری موافقت کردند و این مبلغ را دادند بدون اینکه 15 خط گزارش کار و هزینه به ما بدهند .

این عضو شورا افزود : الان باز هم می بینیم در حالی که این مصلی ساخته شده باز هم درخواست 500 میلیون تومان پول شده است که واقعا نمی دانیم این هزینه برای چیست .

پایین محلی اظهار کرد: اگر این 500 میلیون تومان کمک به مصلی بین 500 مسجد شهر گرگان توزیع شود بسیاری از مشکلات آنها حل خواهد شد ضمن اینکه کمک 4 میلیونی به مساجد و دو میلیونی به هیئتها و حسینیه ها در دستور کار شورا قرار دارد .

نایب رئیس شورای شهر گرگان از کم توجهی به نمازگزاران در سروش جنگل گلایه کرد و گفت : امروز ساخت مسجد در این مکان و توجه به مردم این شهرک برای ما اولویت دارد و قطعا این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار