هدف، حلقه مفقود یک جشن

از مخالفت مسئولین تا رقص یک لب زن! +عکس و فیلم

1403-07-01 11:07:31
0
38

 علیرغم مخالفت برخی از مسئولین شهرستان کلاله، در این شهرستان جشنی برگزار شد که هدف، حلقه مفقود ان بود.

 به گزارش کلاله خبر، از چند هفته پیش تبلیغاتی در فضای مجازی و سطح شهر کلاله مبنی بر برگزاری جشنی به مناسبت ... منتشر شد که به دلایلی به هفته بعدی، موکول شد.

تفاسیر مختلفی از اهداف و پشت پرده های این جشن در بین مردم و مسئولین رد و بدل می شود برخی بر این باور بودند که این گروه با حمایت مسئول تایید کننده برگزاری جشن(اداره ارشاد مدنظرنیست) اهداف انتخاباتی را دنبال می کنند وبرجسته کردن تعدادی از افراد برای شورای شهر دور از انتظار نیست.

برخی نیز با ارائه تعابیر مختلف هدف این جشن را تبلیغات بیزینسی بیان کردند که پخش تیزرهای تبلیغاتی در این جشن تا حدودی بر این تفاسیر صحه گذاشت.

همچنین وجود بادکنک های رنگ خاص در این جشن نیز بر سیاسی بودن بخشی از مراسم سایه افکنده بود که توسط مسئولین حاضرجمع اوری شد.

نکته قابل توجه این جشن این بود که جشن مدنظر زیر نظر هیچ ارگان یا اداره ای نبود و تنها با مجوز ارشاد(بدون اطلاع از هدف برگزاری) و با تایید فرمانداری، جهت تامین امنیت این جشن برگزار شد.

برخی نیز وجود کل کل های سیاسی  دربین دو گروه که یک طرف آن گروه های مذهبی بود را عامل برگزاری این جشن جهت برجسته شدن شهرستان کلاله در استان و حتی کشور می دانستند که در فضای مجازی نیز نمونه های این کل کل ها موجود است.

فارغ از تفاسیر یاد شده، قبل از برگزاری این جشن تعدادی از مسئولین شهرستان نیز با برگزاری آن مخالفت کردند و حتی برخی از اعضای شورای تامین نیز از این موضوع اظهار بی اطلاعی کردند و امکان کنسل شدن این جشن نیز وجود داشت که با رایزنی های انجام شده، رضایت برخی از مسئولین یاد شده با برگزاری این جشن با رعایت شئونات اسلامی موافقت کردند(به علت جلوگیری متحمل شدن ضرر های مالی برگزار کنندگان).

 با همه مشکلات ذکر شده، این جشن با حواشی حین برگزاری نیز همراه بود و تنها مسئولین حاضر در این جشن فرماندار کلاله و همسرش بودند و یکی از بخش های این جشن اجرای لبزنی بود که با حضور چند جوان با اجراهای متفاوت همراه شد که یکی از این لبزنان در حین اجرای خود، کنترل خود را از دست داد و شروع به رقص(قر کمر) کرد.

 

آنچه مسلم است این می باشد که یک جامعه نیازمند شادابی است و می توان با مدیریت مناسب و دور از هرگونه هدف خاص زمینه های شادی مردم را فراهم کرد.

jashn 1

jashn 3

jashn 4

jashn 5

jashn 8

jashn 9

jashn 10

jashn 11

jashn 12

jashn 13

jashn 14

jashn 15

 

 

 
نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار