ابراز بی‎اطلاعی شهردار گرگان از تخریب و بی‎حرمتی به خیمه نماز اهالی سروش جنگل توسط عوامل شهرداری !

1403-08-06 12:08:34
0
63

شهردار گرگان از تعطیلی مسجد موقت شهرک سروش توسط عوامل تحت امر خود ابراز بی اطلاعی کرد.

به گزارش کلاله خبر به نقل از گلستان ما، حسین صادقلو طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا در پاسخ به انتقاد اهالی شهرک سروش از عملکرد ماموران شهرداری در خصوص تعطیلی مسجد موقت این منطقه گفت: من اصلا در جریان این موضوع نیستم و مساله مربوط به شهرداری منطقه می باشد و باید از آن طریق پیگیری شود.

خبرنگار ایرنا نظر شهردار منطقه یک گرگان را جویا شد که وی در این باره گفت: مساله باید از طریق خدمات شهری شهرداری مرکز پیگیری شود.

82148248-70862314.jpg (450×253)

مجوز ایجاد خیمه نماز تا پایان ماه رمضان بود

مجید طاهری افزود: البته زمینی که اهالی شهرک سروش در آن خیمه برای برپایی نماز ایجاد کرده بودند، ملک شخصی است و ممکن است مالک زمین راضی به این مساله نباشد.

وی اظهار کرد: با نامه نگاری که اهالی شهرک سروش انجام داده بودند، مجوز ایجاد خیمه نماز تا پایان ماه رمضان به آنان داده شد و بر اساس ضوابط نمی توانستیم بیشتر از این زمان موافقت کنیم.

طاهری در خصوص اظهارات اهالی مبنی بر اینکه زمین مورد اشاره متعلق به منابع طبیعی است، گفت: از نظر ما پلاک های مذکور شخصی است و اهالی شهرک سروش باید ادعای خود را ثابت کنند.

طاهری با تایید این که کمبود مسجد و برخی دیگر امکانات در شهرک سروش محسوس است، یادآور شد: در عین حال تمامی اهالی شهرک سروش بایکدیگر هم عقیده نیستند همچنانکه برخی از آنها با برپایی خیمه نماز مخالف هستند و بارها پیامک و نامه های مختلفی را به ما ارسال کرده اند.

قرار بود سایر مراسمات مذهبی اهالی شهرک در این خیمه برگزار شود

در همین ارتباط معاون فرماندار گرگان به ایرنا گفت: با در نظر گرفتن جمعیت بالای شهرک سروش و نبود مسجد، از طریق رایزنی با شهرداری توانستیم مجوز برپایی خیمه نماز را در ماه رمضان برای اهالی این شهرک بگیریم.

ابراهیم دشتیان افزود: همچنین طی هماهنگی به عمل آمده قرار شد سایر مراسمات دینی و مذهبی اهالی شهرک در این محل برگزار شود.

وی اظهار کرد: طی هفته جاری عوامل حوزه خدمات شهری شهرداری گرگان بدون اطلاع از توافقات صورت گرفته اقدام به جمع آوری خیمه کردند که پس از تماس اهالی و اطلاع از موضوع طی تماس با شهرداری از ادامه روند جمع آوری جلوگیری به عمل آمد.

82148248-70862315.jpg (450×253)

معاون فرماندار گرگان گفت: در تلاش هستیم تا یک مکان به عنوان حسینیه و یا مسجد در شهرک سروش احداث شود تا دیگر شاهد بروز این مشکلات نباشیم.

پیش از این شماری از اهالی شهرک سروش گرگان در تماس با خبرنگار ایرنا از نحوه عملکرد عوامل سد معبر حوزه خدمات شهری شهرداری گرگان در جمع آوری خیمه چهارده معصوم (ع) گلایه کرده بودند.

به گفته اهالی خیمه چهارده معصوم مکانی بود که اهالی شهرک سروش جنگل به دلیل نداشتن مسجد در آن نماز جماعت را اقامه می کردند و اکنون از این امکان محروم شده اند.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط:

تخریب و بی حرمتی به خیمه چهارده معصوم (ع) در شهرک سروش جنگل توسط شهرداری گرگان + تصاویر

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار