شهردار کلاله:

مشکل عدم روشنایی پارک گل با اعتبار 600 میلیونی مرتفع شد/ در 10 نقطه از شهر در حال تکمیل پروژه‌های عمرانی هستیم

1403-07-01 11:07:32
0
40

شهردار کلاله گفت: یکی از مشکلات پارک گل شهر کلاله عدم روشنایی کافی در شب بود که با هزینه 600 میلیونی از منابع داخلی شهرداری این مشکل مرتفع شد.

رسول بامری در گفتگویی با تاکید بر اینکه پروژه رفع مشکل عدم روشنایی کافی پارک گل این شهرستان ماه‌ها قبل(سال گذشته) از اینکه برخی از دوستان شروع به انتقاد از طروق مختلف کنند(بدون اطلاع از اهداف شهرداری شروع به تخریب شهرداری در این زمینه کردند)، کلید خورده بود و منتظر تحویل چراغ های سفارش داده شده از سوی شرکت مدنظر بودیم.

roshanaeeipark 1

وی افزود: پارک گل کلاله با شش هکتار مساحت، بزرگترین پارک شهر کلاله می باشد  که وجود درختان جنگلی و تزئینی  با گونه های متفاوت،  شکل خاصی  به این پارک داده است. این پارک محل  بسیار مناسبی برای پیاده روی مردم کلاله می باشد اما بزرگترین مشکل این پارک عدم روشنایی  کافی  بود و این امر باعث شده بود که شب ها کمتر مورد استقبال خانواده ها  قرار گیرد، لذا شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاله  اقدام به نصب  چراغ های پایه کوتاه پارکی  ال ای دی با اعتباری بالغ 60 میلیون تومان از منابع داهلی شهرداری کردند.

roshanaeeipark 2

شهردار تصریح کرد: علاوه بر نصب روشنایی در مسیر پیاده‌روی شهروندان، در نظر داریم در نقاط کور پارک نیز برج های نوری پایه کوتاه نصب کنیم و در کنار این ها نیز قبل از هر اقدامی محل چراغ های پایه بلند که در میان درختان قرار داشتند به منظور جلوگیری از هر گونه قطع درختان، تغییر داده شد.

roshanaeeipark 3

بامری تاکید کرد: شهرداری کلاله در حال حاضر با بحران مالی روبرو است ولی با این وجود نیز در 10 نقطه از شهر در حال انجام پروژه های عمرانی هستیم و در آینده نزدیک عملیات اجرایی آسفالت و روکش خیابان های این شهر آغاز می شود.

شهردار کلاله در پایان گفت: چند صباحی از این دوره شهرداری و شورای شهر باقی نمانده است و از شهروندان عزیز خواهشمند هستیم در حفظ و مراقبت از بیت المال کوشا باشند و شهرداری را در رفع مشکلات شهر همراهی کنند و ما همچنان منتظر پیشنهادات و انتقادات شهروندان هستیم.

roshanaeeipark 4

roshanaeeipark 5

roshanaeeipark 6

roshanaeeipark 8

roshanaeeipark 9

roshanaeeipark 10

roshanaeeipark 11

roshanaeeipark 12

  

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار