اخبار ویژه روزنامه قدس

1403-07-02 05:07:15
0
39

مهمترین اخبار روزنامه قدس به شرح زیر می باشد.

 

باقر لاریجانی هم خداحافظی کرد
مهر:دکتر باقر لاریجانی پس از تغییر وزیر بهداشت با ارسال نامه ای خطاب به همکاران دانشگاه علوم پزشکی تهران از آنان خداحافظی و تشکر کرد.


خائنان باید بنشینند یک گوشه
خبرآنلاین:محمد دهقان عضو هیات رئیسه مجلس، گفت: کسانی که در فتنه نقش آفرینی کردند، خائن به ملت و انقلاب هستند، البته آغوش نظام همیشه روی توبه کنندگان باز است، اما حتی اگر بگویند غلط کردیم هم باید بیایند و بنشینند یک گوشه.


پیش بینی لاریجانی از فتنه های آینده
خبرآنلاین:جواد لاریجانی معاون بین الملل و حقوق بشر قوه قضائیه با تاکید بر اینکه زنجیره فتنه ها هرگز متوقف نخواهد شد گفت:تا جایی که اگر کودتا(فتنه 88) محقق می شد نه تنها اسلام ذبح می شد بلکه حکومت به دست دیکتاتور سکولار می افتاد.


سران فتنه صلاحیت مدیریت ندارند
ایسنا:حجت‌الاسلام مهدی طائب گفت:سران فتنه با آن همه جنایاتی که مرتکب شدند حتی صلاحیت مدیریت یک دبستان را هم ندارند چه برسد که بخواهند یک کشور را اداره نمایند.


رمز فتنه جدید چیست؟
مهر:مرتضی نبوی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:درآستانه انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم کدهایی مانند کلید واژه «انتخابات آزاد» مشاهده می شود.
وی افزود: باید این کلید واژه های فتنه را شناخت و آن را رصد کرد که متوجه شویم پشت این کدها فتنه ای نخوابیده باشد.

انتقاد از تخریب‌های انتخاباتی
مهر:آیت‌ا... رضا استادی امام جمعه قم با انتقاد از شروع تخریب‌ها و تهمت‌های انتخاباتی در جامعه، گفت: اگر شیعه اهل بیت(ع) هستیم، باید بدانیم که این رفتارها پسندیده نیست.


حلقه انحرافی ،نه جریان انحرافی
آنا: حجت‌الاسلام بهشتی رئیس دانشکده امام باقر(ع) وزارت اطلاعات گفت:ما به جریان انحرافی اعتقاد نداریم بلکه به وجود حلقه انحرافی معتقدیم که شروع آن در سازمان ملل هنگام سخنرانی آقای احمدی‌نژاد برای اولین بار به عنوان ریاست جمهوری در این کشور با استفاده از شایعه‌هایی مانند وجود هاله نور و... کلید خورد.


دیدار سیدحسن‌خمینی با ابطحی و طاهری
جهان:حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از سیدمحمد ابطحی و سیدحسن طاهری خرم‌آبادی عیادت کرد.شیخ حسن صانعی، سیدمحمد موسوی بجنوردی، حجت‌الاسلام سیدمحمد هاشمی و حجت‌الاسلام آشتیانی نیز در این دیدار حضور داشتند.


جوانفکر برگشت خورد
ایسنا:علی‌اکبر جوانفکر مشاور رسانه‌ای احمدی نژاد به دلیل وخامت جسمی و عودت درد شدید کلیه با نظر پزشکان به اورژانس بیمارستان آتیه تهران منتقل و بستری شد.


پخش مستند جنجالی در جشنواره عمار
رجا:مستند «پوستین وارونه» با موضوع انجمن حجتیه در جشنواره فیلم عمار به نمایش درمی آید. این مستند که با کارگردانی محمد مهدی خالقی تولید شده است، اولین مستندی است که مخصوص انجمن حجتیه در فضای رسانه ای کشور پخش می شود.


مستند «معبر» پخش می‌شود
رجا:علیرضا شیروی مدیر گروه تلویزیونی بسیج رسانه ملی گفت: مستند «معبر» با نگاهی جدید به حماسه 9 دی روی آنتن شبکه یک و شبکه مستند سیما می‌رود.


توهین نکردم
تسنیم:حجت‌الاسلام نقویان در پاسخ به این سوال که در برخی سایت‌ها درج شده شما در سخنرانی‌های اخیر خود به رئیس‌جمهور اهانت کرده‌اید، گفت: چنین مطلبی کذب محض است و هیچ اهانتی از ناحیه بنده به رئیس‌جمهور صورت نگرفته است.


ادعای وکیل مبارک علیه مرسی
قدس آنلاین:به تازگی وکیل مدافع حسنی مبارک دیکتاتور سابق مصر مدعی شده که حزب ا... و حماس محمد مرسی را از زندان رژیم سابق فراری دادند.


تملک عجیب شاهزاده سعودی
الف:یک منبع آگاه سعودی از تملک قطعه زمینی به مساحت 160 میلیون متر توسط پسر ولیعهد عربستان سعودی خبر داد. این درحالی است که 80 درصد مردم این کشور فاقد مسکن هستند.


انتقاد از توصیفات احمدی نژاد
تابناک:حبیب‌ا... عسگراولادی دبیرکل جبهه پیروان در پاسخ به این سوال که چرا شما در مقالات اخیر روزنامه ولایت نام مشایی را برده‌اید گفت:با توجه به صحبت‌های رئیس‌جمهور معتقد بودم که او صفت اولیا و انبیا را برای مشایی به کار برده در حالی که چنین تعریف‌هایی درست نیست.


راه اندازی شبکه عبری توسط حزب ا...
شیعه آنلاین: اخبار رسیده از بیروت پایتخت لبنان حاکی از آن است بخش رسانه ای حزب ا... لبنان قصد دارد حقیقت حزب ا... و مقاومت را به زبان عبری به گوش شهرک نشینان صهیونیستی برساند تا از حقیقت دروغ هایی که سرانشان به آنها می گویند، مطلع شوند.


بادامچیان:جریان انحرافی فعال شده
خبرآنلاین:اسدا... بادامچیان عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: جریان انحرافی و اصلاح‌طلبان برای انتخابات شوراها بسیار فعال شده‌اند چراکه در این انتخابات مساله شورای نگهبان مطرح نیست./قدس آنلاین/94121

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار