شهرام کوسه غراوی:

نظارت دولت بر حقوق‎های نامتعارف اعتماد مردم به نظام را افزایش می‎دهد

1403-07-01 11:07:31
0
34

نماینده شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: نظارت دولت یازدهم بر حقوق های نامتعارف باعث افزایش اعتماد جامعه نسبت به عملکرد نظام خواهد شد.

به گزارش کلاله خبر به نقل از ایرنا شهرام کوسه غراوی گفت: در راستای شفاف سازی و پیگیری حقوق های نامتعارف اقدام خوبی از سوی دولت یازدهم آغاز شده است که امیدواریم لایحه ای برای ساماندهی آن به مجلس ارایه شود و نمایندگان هم آمادگی دارند با تصویب آن دولت را در امر نظارت حمایت کنند.

وی افزود: دریافت حقوق های نامتعارف از سوی برخی مسوولان، برای نظام جمهوری اسلامی تبعات منفی دارد که باید تلاش شود این مساله هرچه زودتر حل گردد.

این نماینده مجلس بر رعایت عدالت در پرداخت حقوق ها تاکید کرد و گفت: همه وزرا، مسوولان ملی و استانی به اندازه زحمت و خدماتی که ارایه می دهند باید حقوق و مزایا دریافت کنند و این پرداخت ها به دور از عدالت نباشد.

غراوی افزود: اجرای عدالت در پرداخت حقوق و مزایا به مسوولان، به طور قطع اعتماد سازی بین مردم نسبت به آنها را افزایش خواهد داد و سوال هایی از بابت دریافت حقوق های نامتعارف ایجاد نخواهد شد.

رییس جمهوری دوشنبه هفته گذشته درباره حقوق های نامتعارف بیانیه مهمی خطاب به ملت ایران صادر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در این بیانیه تاکید کرد که مبارزه با فساد و رانت را تا ریشه کنی ادامه می دهد.

وی در این بیانیه با ابلاغ این دستور که لایحه اصلاح نظام حقوقی پرداخت ها با رفع خلاء های قانونی با فوریت تهیه و همچنین دستگاه ها موظف به انتشار حداقل و حداکثر حقوق مدیران کشوری و لشگری هستند، تصریح کرد: با کسی عقد اخوت نبسته ام؛ مبارزه با فساد و رانت در نظام اداری و اقتصادی را تا ریشه کن شدن آن ادامه می دهیم.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار