فرمانده انتظامی علی‌آبادکتول:

باند جعل اسناد هویتی در علی‌آبادکتول متلاشی شد/ دستگیری 3 تبعه افغانستان در عملیات پلیسی

1403-08-01 11:08:40
0
9

فرمانده انتظامی شهرستان علی‌آبادکتول از شناسایی و دستگیری اعضای باند جعل اسناد هویتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش کلاله خبر، علی‌اکبر اژدری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان علی‌آبادکتول موفق شدند پس از مدت‌ها اقدامات تحقیقاتی و پلیسی، اعضای باند جعل اسناد هویتی را در این شهرستان شناسایی کنند.

وی ادامه داد: در این راستا با هماهنگی دستگاه قضایی و همکاری نمایندگان اداره ثبت احوال شهرستان، سه نفر از اعضای اصلی این باند شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان علی‌آبادکتول با اشاره به اینکه اعضای این باند تبعه کشور افغانستان بوده‌اند، خاطرنشان کرد: این افراد با ترفندهای مختلف اقدام به صدور اسناد هویتی جعلی می‌کردند که با هوشیاری پلیس دستگیر شدند.

اژدری تاکید کرد: در این عملیات ماموران موفق شدند 25 جلد اسناد هویتی همانند شناسنامه، کارت ملی و گذرنامه را در مخفیگاه اعضای باند کشف کردند.

وی متذکر شد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

مردم رکن اصلی جامعه‌محوری پلیس در تولید امنیت

فرمانده انتظامی شهرستان علی‌آبادکتول تصریح کرد: تمامی اقدامات پلیس برای ایجاد نظم و امنیت در جامعه است و در راستای برقراری نظم و امنیت در جامعه، مردم نقش محوری دارند.

اژدری تاکید کرد: رویکرد پلیس در تولید و گسترش نظم و امنیت، جامعه محوری است شهروندان به عنوان رکن اصلی جامعه‌محوری پلیس محسوب می‌شوند.

وی اضافه کرد: تقاضای پلیس از شهروندان این است که در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، بلافاصله موضوع را از طریق پلیس 110 به پلیس گزارش کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان علی‌آبادکتول تاکید کرد: به طور قطع گزارشات مردمی در خصوص تخلفات، جرائم و وقایع امنیتی و انتظامی به سرعت توسط پلیس پیگیری می‌شود.

اژدری تاکید کرد: همه نهادها و افراد جامعه در توسعه و گسترش نظم و امنیت در جامعه نقش دارند و اگر هر فرد نقش اجتماعی خود را در این راستا اجرا کند به طور قطع، نظم و امنیت بسیار مطلوبی را در جامعه شاهد خواهیم بود.

وی در پایان ابراز کرد: پلیس با تمام توان برای خدمت‌رسانی به شهروندان تلاش خواهد کرد و آرامش مردم خط قرمز پلیس محسوب می‌شود و در صورت مشاهده هرگونه عاملی که باعث آسیب به این آرامش شود، برابر قانون اقدامات انتظامی را اجرایی خواهیم کرد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار