سناریو تعطیلی چندین باره

جلسه شورای شهر گرگان باز هم "تعطیل" شد / نتیجه حقوق های نامتعارف 3 میلیونی !!!

1403-08-06 02:08:19
0
63

جلسه شورای شهر گرگان که شنبه ها برگزار می شود امروز 19 تیرماه نیز بنا به دلایل نامعلومی کنسل شد.

به گزارش کلاله خبر به نقل از گلستان ما، دیگر خود خبرنگاران و بعضا اعضای شورای شهر گرگان نیز آمار تعطیلات جلسات صحن علنی شورای شهر گرگان از دستشان در رفته و این موضوع بعضا به عنوان امری عادی و روزانه تلقی شده است .

این رویکرد غلط از آنجا حساس و غیر قابل پذیرش می شود که اکثر اعضای شورای شهر در نطق ها و مصاحبه های خود خدمت به مردم و شهر گرگان را اولویت اصلی خود می دانند و این موضوع مدام لق لقه زبان آنهاست اما معلوم نیست چرا بخاطر مسائل شخصی و گروهی همواره باید جلسات شورای شهر گرگان تعطیل شود .

بهانه هایی چون بیماری ، کلاس درس و تعمیر ساختمان شورا در ماههای اخیر باعث تعطیلی صحن شورا شده و دیگر بهانه ای نمانده بود که مهر تعطیلی بر پارلمان محلی گرگان بزند تا اینکه نامه اخیر چمران رئیس شورای عالی استانها جور این بهانه را کشید و جلسه امروز 19 تیر را تعطیل کرد .

گفته می شود نامه اخیر چمران به شهردار گرگان در خصوص ممنوعیت بکارگیری بازنشسته ها و در ادامه جواب نسنجیده حسین صادقلو به رئیس شوای استانها باعث واکنش زهرا نورا رئیس شورای شهر گرگان و نامه تند وی به شهردار شد و مشخص است که اختلافات این روزها در شهرداری و شورا به اوج خود رسیده است .

از طرفی احتمال داده می شد در پی برگزاری جلسه امروز شورای شهر گرگان ، صادقلو شهردار و حامیانش بخواهند تذکرات جدی به رئیس شورا بابت نامه تندش به شهردار گرگان بدهند و جلسه با حملات صادقلو به زهرا نورا به حاشیه کشیده شود .

به همین خاطر طیف اکثریت شورا ترجیح داد تا امروز هم جلسه شورا برگزار نشود ، البته جالب است عنوان شده به دلیل نداشتن لایحه جلسه تعطیل شده اما گویا این موضوع بهانه ای بیش نیست و پیش بینی جنجال پیرامون بحث شهردار گرگان باعث تعطیلی چندین باره صحن علنی شده است .

موضوع تعطیلی صحن شورای شهر گرگان این روزها روح مردم گرگان را آزرده و در تداوم موضوع فیش های نجومی ، امروز این سوال و شبهه در ذهن مردم گرگان پیش آمده که چرا اعضای شورا حقوق نامتعارف 3 میلیونی می گیرند و از طرفی توی جلسات شرکت نمی کنند و اینچنین فضای چند دستگی بوجود آورده اند که به شهر لطمه جدی زده است .

براستی پاسخگوی فضای فعلی در پارلمان محلی کیست و چه کسی می خواهد این آشفتگی را جبران کند و آیا این فضا بعد از خرداد سال بعد و آغاز دوره پنجم شورا هم وجود خواهد داشت ؟

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار