امام جمعه کلاله:

وهابیت به دنبال تحقق اهداف اسرائیل در منطقه است

1403-07-02 02:07:17
0
42

امام جمعه کلاله گفت: وهابیت با حمایت رژیم غاصب صهیونیستی به دنبال پیاده سازی اهداف این رژیم در منطقه است و معتقدان به اسلام را به اتهام شرک از بین می برند.

به گزارش کلاله خبر، حجت الاسلام رضا کشیری در خطبه های امروز نماز جمعه شهرستان کلاله با بهره گیری از کلام امام علی (ع) با بیان اینکه گناه انسان را به کفر می کشاند، گفت: انسان برای جلوگیری از سقوط، باید افسار هوای نفس را بدست بگیرد تا در اختیار شیطان و گرفتار رفتارهای شیطانی قرار نگیرد.

وی افزود: شک نکنیم با تمسک به قران و سیره اهل بیت (ع)  می توان از گناه دوری کرد و به راستی و درستی رسید.

امام جمعه کلاله در ادامه خطبه ها به حرکتهای دشمنان برای از بین بردن انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: کودتای نوژه توسط ضدانقلاب با حمایت دشمنان این نظام شکل گرفت که با عنایت خداوند و هوشیاری مردم شکست خورد.

کشیری تاکید کرد: تا زمانی که ما زیر پرچم ولایت فقیه که همان پرچم هدایت محمد و ال محمد(ص) است باشیم، پیروز هستیم.

وی ادامه داد: امروز ولایت فقیه  امید بخش جامعه و حامی سران نظام اسلامی در اجرای قانون و خدمت به مردم است.

namaz1

امام جمعه کلاله کشف حجاب توسط رضا خان را عملی دین ستیزانه عنوان کرد و گفت: این توطئه ای با هدف دور کردن جامعه اسلامی از آموزه های دینی بود که به لطف خداوند این توطئه دشمن نیز نتیجه نداد.

وی به سالروز تخریب قبور ائمه بقیع هم اشاره کرد و گفت: وهابیت با ویران کردن قبور مطهر ائمه، بدنبال اهداف صهیونیستها هستند تا معتقدان به  اسلام واقعی را با اتهام به شرک از بین ببرند.

کشیری ادامه داد: آنها قصد دارند اثری از اهل بیت و پیروان  آن باقی نماند و بدانید اگر بتوانند خانه خدا را هم تخریب می کنند.

کشیری در بخشی از سخنان خود سران سه قوه را پیروان و معتقدان به ولایت فقیه دانست و گفت: خدا را شکر که رهبری فرزانه داریم که بسیار به مردم محبت و علاقه دارد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار