مزدوری که برای فتنه از شاه بحرین پول گرفت صلاحیت شهروندی ایران را ندارد چه رسد به کاندیداتوری

1403-07-02 05:07:14
0
38

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: فراموش نکنیم تاریخ قمری حماسه بزرگ 9 دی مصادف با عاشورای حسینی بود.

 

به گزارش گلستان ما به نقل از پايگاه اطلاع رساني سپاه انصارالحسين(ع) استان همدان، سردار محمدرضا نقدی در مراسم پیش از خطبه های نماز جمعه همدان ، که به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی، صبح امروز در حسینه امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت:  فراموش نکنیم تاریخ قمری حماسه بزرگ 9دی مصادف با عاشورای حسینی بود.

وی گفت: مهمترین عامل بصیرت و یکپارچگی مردم علیه فتنه گران علی رغم تبلیغات گسترده، ارتباط امت با عاشورا و ولایت فقیه بود.

نقدی افزود: جنس فتنه گران از جنس عمرسعد و شمر است که میدانند حقیقت کدام است اما به خاطر حب ریاست و مقام حاضر به حرمت شکنی و حق ستیزی شدند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد :چقدر این کار زشت است که عنصری برای انتخابات ریاست جمهوری با اشخاص پلید، خیانتکار،مومن کُش،ضد دین و شرابخواری مثل شاه عربستان، شاه بحرین و جورج سورس مشورت کند.

جانشين فرمانده كل سپاه در امر بسيج گفت: فتنه گران همانهایی هستند که در بین مردم سخن از انتخابات، رای مردم،آزادی بیان و قانون به زبان می آورند،اما وقتی قدرت خود را در خطر می بینند کمترین توجه و احترامی به حق و رای مردم نشان نمی دهند.

سردار نقدی با اشاره به حضور بی نظیر مردم در 9 دی عنوان کرد: در نظام انقلاب اسلامی حرص و ولع قدرت و نهادینه کردن قدرت و ثروت در یک خانواده و گروه وجود ندارد.ملت ایران صلاحیت فتنه گران و دوستان آنها را که حاضر به توبه و مرزبندی با استکبار و خداستیزان نشدند در 9دی رد کردند.
وی افزود: یگانه راهبر و مقتدای ما آن حکیم فرزانه ای است که 23سال است علیرغم فشارها،تبلیغات و فتنه های ویرانگر داخلی و خارجی، سرسوزنی از آرمانها،مواضع و ارزشهای اسلام و امام راحل عقب نشینی نکرده است.

حسن ختام سخنرانی سردار نقدی با شعارهای "خامنه ای کوثر است دشمن او ابتر است"، "مرگ بر منافق"، "مرگ بر ضد ولایت فقیه" و "مرگ بر فتنه گر و منحرف" توسط نمازگزاران پرشور همدانی همراه بود

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار