با کمک خیرین صورت گرفت:

دیه‌ی دختر 11 ساله کلاله ای پرداخت شد+سند و تصاویر

1403-08-01 10:08:47
0
11

با کمک خیرین، دیه‌ی دختر 11 ساله کلاله‌ای پرداخت و مشکلات این خانواده مرتفع شد.

به گزارش کلاله خبر، در پی انتشار خبری با عنوان"ماجرای دختر 11 ساله کلاله ای که محکوم به پرداخت دیه شد/ حکم جلب در انتظار یک خانواده" در این سایت خیرین و خیرین فرهنگی به کمک به این دختر شتافتند.

با انتشار این خبر در فضای مجازی و تلاش های آبشار عاطفه های شهرستان کلاله و آموزش و پرورش این شهرستان، مبلغ 7 میلیون و 600 هزار تومان دیه این دختر پرداخت شد.

diyeh 3 

در پیگیری های انجام شده، موسسه خیریه آبشارعاطفه‌ها با پرداخت 4 میلیون‌ و 500 هزار تومان و آموزش و پرورش با پرداخت 3 میلیون و 100 هزار تومان که همه مبالغ یاد شده توسط خیرین پرداخت شده است، مشکل این دختر 11ساله را حل کردند.

diyeh 1

diyeh 2

آموزش و پرورش کلاله جهت شفاف سازی اذهان عمومی در خصوص میزان ورود کمک های خیرین، صورت حساب واریزها را در اختیار این سایت قرار داد که در این صورت حساب دو مبلغ 2 میلیون تومان و 2 و نیم میلیون تومانی مختص واریزی آبشار عاطفه ها و بقیه واریزی های این لیست مربوط به کمک های خیرین و خیرین فرهنگی است.

diyeh 4

diyeh 5

diyeh 6

diyeh 7

درانتها این سایت از آموزش و پرورش کلاله بخصوص سید مهدی حسینی مسئول روابط عمومی این اداره، موسسه خیریه آبشار عاطفه ها، خیرین و خیرین فرهنگی و مدیریت اتاق فکر بیمه کمال تشکر و قدردانی را دارد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار