در حاشیه ضیافت افطاری در کلاله:

مهمان، دستبند طلای خود را برای تکمیل جامعة القران اهدا کرد+تصاویر

1403-07-02 02:07:22
0
36

در یک ضیافت افطاری مهمان ضیافت برای کمک به ادامه پروسه تکمیل جامعة القران شهرستان کلاله دستبند خود را از دست خارج و اهدا کرد.

به گزارش کلاله خبر، شب گذشته جامعه القران الکریم کلاله سفره افطار را برای مربیان و خیرین این مرکز قرانی در عصمتیه پهن کرد و این فرصتی شد برای عوامل پشتیبانی جهت ارائه گزارشی از ساختمان در حال احداث جامعة القران.

eftarijamaat 3

جمشید نجاری در کنار پخش تصاویر مراحل مختلف ساخت بنا، از همراهی حجت الاسلام کشیری، نصرت برزگر فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، راه و شهرسازی،منابع آب و بانی خیر حاج نصرت الله یوسفی و همسر و فرزندش گفت و افزود: انشالله با همراهی خیرین و افرادی که توجه به رشد و توسعه فرهنگ قرانی دارند، ساختمان در حال احداث این مجموعه به پایان برسد.

وی اشاره ای به نحوه نظارت و عوامل نظارت بر ساخت این استحکام داشت و گفت: ساختمان در حال احداث با نقشه و تحت نظارت اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان احداث می شود.

خبرنگارصدا و سیمای کلاله در ادامه از خیرین خواست تا با جذب مشارکت خیرین، تسریع در اتمام صورت گیرد.

eftarijamaat 6

در ادامه خطابه دختر قرانی(شهرکی) در سکوت حاکم بر ضیافت، مورد توجه قرار گرفت.

eftarijamaat 1

در پایان، پدر شهید عودی، فرماندار و اسماعیل تقی زاده مدیر آموزش و پرورش کلاله جوایز قران اموزان را اهدا کردند.

مراسم اگر چه برای جمع آوری کمک نبود، اما اولین کمک کننده (دو سال قبل) خانم (ح-م)، خانم (..-آ)و خانم (..-م) به ترتیب یک میلیون تومان، پانصد هزار تومان و یک عدد دستبند جهت مساعدت به ادامه پروسه تکمیل این بنای قرآنی اهدا کردند.

eftarijamaat 5

eftarijamaat 2

eftarijamaat 7

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار