با اغفال سران مسلمان:

فرمانده سپاه کلاله: چند میلیون یهودی بر یک میلیارد مسلمان تسلط یافتند

1403-07-02 02:07:21
0
42

فرمانده سپاه شهرستان کلاله گفت: قوم یهود، با اغفال سران مسلمان با جمعیت چند میلیونی خود بر یک میلیارد مسلمان تسلط پیداکرده است.

به گزارش کلاله خبر، یعقوب مصطفی لو در سخنرانی روز قدس اظهار  داشت: قوم فریبکار یهود با ایجاد تفرقه در بین مسلمان و اغفال سران مسلمان با جمعیت چند میلیونی خود بر یک میلیارد جمعیت آن تسلط یافته است.

وی افزود: یهود خود را قومی برتر می داند و همانطور که در قرآن و احادیث آمده است این قوم هیچ وقت قانع نیست و به این راحتی، جز با سلطه بر دیگران راضی نخواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان کلاله گفت: در عصر حاضر جنگ سخت به جنگ نرم تبدیل شده است و در حال حاضر جهاد با دشمنان در زمینه های سیاسی، فرهنگی و... در حال انجام است.

مصطفی لو تاکید کرد: جهاد بزرگ مسلمانان دفاع از حقوق مظلومان عالم و انتشار اسلام ناب محمدی(ص) به جهانیان است.

وی یادآو شد: در یک بازه زمانی کوتاه قوم یهود به نام قوم برتر شناخته شد ولی با ظهور اسلام ، این دین به عنوان دین کامل و برتر شناخته و معرفی شد و علت بسیاری از خشونت ها در فلسطین، همان برتر خواندن قوم یهود است که جز قوم خود هیچ قومی را انسان نمی دانند.

فرمانده سپاه کلاله گفت: اسرائیلی ها با فریبکاری و همکاری انگلیس وارد خاک فلسطین شدند و به اقرار خود انگلیسی ها، این قوم به بهانه ورود متخصص به فلسطین به این کشور نفوذ کردند و این در حالی است که این افراد، افرادی عادی بودند و در جهت نفوذ و تسلط به فلسطین به این کشور وارد شدند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار