بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان؛

مدیران با حقوق‎های نجومی در مقایسه با سربازان وظیفه چگونه ادعای خدمت می‎کنند؟

1403-07-02 01:07:28
0
42

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با صدور بیانیه ای تاکید کرد: ای کاش این مدیران حقوق بگیر نجومی مثل تمام سربازان وطن عاشقانه پشت میز ریاست خود خدمت می کردند.

به گزارش کلاله خبر به نقل از دانشجو سلام، حوزه بسیج دانشجویی حضرت بقیه ا... الاعظم(عج) دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان ضمن تسلیت درگذشت 19 سرباز وطن به مقام عظمای ولایت، ملت ایران و خانواده های داغدار با صدور بیانیه ای اعلام کرد: مدیران با حقوق های نجومی چگونه می توانند حال این داغدیدگان را درک کنند، مدیرانی که چندصدمیلیون از بیت المال را حق خود می دانند و سربازان عاشقی که فقط 70 هزارتومن حقوق می گیرند.

متن کامل بیانیه به شرح ذیل است:

سربازان به اذن خداوند، پاسدار و حامی مردم و زینت والیان و تأمین کننده ی راه های امن هستند»

(نامه 53 نهج البلاغه)

19 کبوتر عاشق وطن پرکشیدند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی درگذشت 19 سرباز وظیفه که با هزاران آرزو به مرخصی رفتند تا با خانواده های خود دیدارکنند را به مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ملت شریف ایران و خانواده های آن ها تسلیت عرض میکند.

حال این سوال پیش می آید که حال و روز مادران این 19 مروارید درخشان وطن چه گونه است؟

سربازانی که شاید سقف آرزوی آنها به پایان رسیدن خدمت مقدس سربازی بود و اینکه بتوانند در زمینه های مختلف به کشور خود خدمت کنند.

درهمین حوالی و چند کیلومتر آن طرف تر هم مدیرانی هستند که باحقوق چندصد ملیونی خود احساس خدمت به نظام می کنند؛ کسانی که حتی به خود اجازه ندادند تا یک تسلیت به خانواده های آن عزیزان بگویند.

این مدیران چگونه میتوانند حال این داغدیدگان را درک کنند، مدیرانی که چندصدملیون از بیت المال را حق خود می دانند و سربازان عاشقی که فقط 70 هزارتومن حقوق می گیرند.

ای کاش این مدیران حقوق بگیر نجومی مثل تمام سربازان وطن عاشقانه پشت میز ریاست  خود به این نظام خدمت می کردند؛ نه باهدف حقوق و مزایای بالا...

درپایان صبرجمیل برای بازماندگان و علودرجات برای آن مرحومین از خداوند متعال را خواستاریم.

حوزه بسیج دانشجویی حضرت بقیه ا... الاعظم(عج) دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار