رئیس اداره ذیربط و رئیس هیات فوتبال کلاله به یک ادعا پاسخ دهند،

پرده بردای از مشکلات فوتبال کلاله

1403-07-02 01:07:35
0
46

یکی از هوادارن فوتبال شهرستان کلاله با ارسال کامنتی مشکلات فوتبال این شهرستان را در 6 موضوع خلاصه کرد که در صورت صحت، می توان از آن به عنوان فاجعه ورزش کلاله عنوان کرد.

به گزارش کلاله خبر، طی ماه گذشته و با توجه به مشکلات و کمی و کاستی های ورزش شهرستان در خصوص عملکرد اداره متبوع نظرسنجی ای در این سایت منتشر شد که نتیجه آن رای منفی 71 درصدی کاربران به اداره ورزش و جوانان کلاله بود.

در پی آن برخی به اصطلاح هواداران این اداره با ارسال کامنت هایی به این سایت سعی بر جو سازی و خط سو دادن به هدف این نظرسنجی داشتند.

اما آنچه مسلم است تنها عملکرد یک اداره می تواند باعث توجه یک رسانه و مردم به آن شود و برخی جووسازی ها در خصوص هدف دار بودن این نظرسنجی، فقط گمانی زنی است.

در پی انتشار خبری با عنوان "بخت آزمایی تیم شهید آسیابی کلاله در لیگ گلستان" یکی از هوادارن فوتبال این شهرستان با ارسال کامنتی از برخی از مشکلات ورزش کلاله پرده برداشت که درصورت صحت این موضوع، این موضوع را می توان به عنوان یک فاجعه ورزشی در این شهرستان عنوان کرد.

در کامنت ارسالی (بدون ویرایش نگارشی از سوی سایت) آمده است:

سلام.تیم شهید آسیابی هم تکلیفش معلومه مثل کل تیمهای فوتبال کلاله،از وقتی که آقای قاسمی مجبور به استعفا شد چه پیشرفتی در فوتبال شهرستان داشتیم که حال منتظر معجزه ای دیگر هستیم.

اتفاقات و حرکات روی به عقب در این دوسال:

1-      فروش امتیازلیگ یک استان تیم نام آوران و مهاجرت این تیم به گنبد فقط فقط بخاطر برخورد نامناسب رئیس هیئت فوتبال شهرستان با مسئولین این تیم.

2-      .تعطیلی مدرسه فوتبال نام آوران با داشتن 120 ورزشکار.

3-      انحلال اکثر تیمهای شهرستان و رسیدن 17 تیم شهرستان به 6 تیم و نیز از بین رفتن لیگ دو، شهرستان.

4-      سقوط تیم امیدهای شهید آسیابی از لیگ یک کشور به زیرگروه کشور و سپس به لیگ استان در دوسال گذشته.

5-      نابود شدن تیم فوتسال بانوان شهرستان که همیشه در استان حرف برای گفتن داشتند.

6-      پایین آمدن تعداد بیمه ورزشکاران در رشته فوتبال و فوتسال7...8...9... هیئت فوتبالی که انفرادی عمل کنه بیشتر از این ازش انتظاری نمیره.

موارد یاد شده در سطح شهرستانی به اداره ورزش و جوانان کلاله و در سطح پائین تر به رئیس هیات فوتبال بر می گردد و مسئولین ذیربط می توانند صحت یا عدم صحت هر یک از ادعاهای این هوادار را با ارسال جوابیه به این سایت برای اذهان عمومی روشن کنند.

گفتنی است تنها ملاک این سایت در پذیرش یا عدم پذیرش این ادعا ها پاسخ مسئولین یاد شده است و یادآور می شویم برخی کامنت های کابران در صورت منطقی بودن، می تواند سوژه پیگیری این سایت باشد و انتشار آن جزو وظایف سایت می باشد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار