رجبی نماینده شهرستان کلاله

واحدهای صنعتی گلستان با 20 تا 30درصد ظرفیت فعالیت می‌کنند

1403-07-02 05:07:22
0
38

نماینده مردم مینودشت، کلاله، مراوه تپه و گالیکش در مجلس با اشاره به شهرک های صنعتی استان گفت: واحد های صنعتی حاضر در این شهرک ها در حال تعطیلی هستند یا با 20 تا 30 درصد ظرفیت خود کار می کنند.

 

عبدالکریم رجبی بعد از ظهر پنجشنبه در کارگروه اشتغال استان گلستان گفت: اگر از این واحدها حمایت نکنیم در حوزه اشتغال و تولید دچار مشکل خواهیم شد، بانک های استان از این صنایه خرد حمایت کنند.

وی اظهار داشت: حوزه رصد دشمن امروز بخش اقتصاد است و به همین دلیل رهبر معظم انقلاب با تیز بینی خاص خود این چند سال را اقتصادی نامگذاری کرده اند و اگر این نامگذاری ها اتفاق بیفتد نقشه ها دشمن نقش بر آب می شود، اما تحقق این آرمان ها نیازمند تلاش، کوشش و تعامل همه مسئولان است.

وی اظهار داشت: قریب به 80 درصد مراجعات مردم به نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای اشتغال است.
 
رجبی افزود: نیروی انسانی به عنوان یک ثروت در کشور فراوان است اما باید بستر های لازم را فراهم کند، اگر بتوانیم ظرفیت های پیدا و پنهان را بیابیم بستر اشتغال را نیز ایجاد کرده ایم.

رجبی ادامه داد: طبق آمارهای ارائه شده نرخ بیکاری در کشور 8.4 درصد است اما این آمار اشتغال ثابت نیست و در عرصه اقتصادی و صنعتی و خصوصا در صنایع کوچک بیشتر ضربه پذیر هستیم./مهر
نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار