رئیس دادگستری کلاله:

66 هکتار از اراضی ملی خلع ید شد/ از هر 5 ازدواج یکی منجر به طلاق می شود

1403-07-03 04:07:31
0
40
66 هکتار از اراضی ملی خلع ید شد/ از هر 5 ازدواج یکی منجر به طلاق می شود
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">رئیس دادگستری شهرستان کلاله گفت: بیش از 66 هکتار از اراضی ملی شهرستان کلاله که توسط غاصبین تصرف شده بود، خلع ید و به منابع طبیعی بازگردانده شد.</span></strong></p>

سید احمد حسینی در گفتگویی اظهار داشت: با پیگیری های مستمر و تلاش های مجموعه قضایی شهرستان کلاله در سال 94، 66 هکتار از اراضی ملی این شهرستان که توسط غاصبین تصرف شده بود خلع ید و به منابع طبیعی بازگردانده شد.

وی افزود: تلاش های همکاران ما در این مجموعه جای تحسین دارد به طوریکه در سال گذشته با ورود 21250 پرونده به حوزه قضایی شهرستان برای 20804 پرونده حکم صادر شد.

رئیس دادگستری کلاله ادامه داد: رسیدگی به این حجم از پرونده نیازمند وقت و تلاش زیاد است و با این تفاسیر به 98 درصد از پرونده های ورودی رسیدگی شد.

حسینی اشاره ای به آمار طلاق و ازدواج در شهرستان کلاله داشت و گفت: در سال گذشته 1643 مورد ثبت ازدواج داشتیم و در مقابل این تعداد 333 مورد از زوجین طلاق گرفتند.

وی ادامه داد: با تفاسیر یاد شده از هر 5 ازدواج یکی منجر به طلاق می شود که این یعنی 19 درصد.

رئیس دادگستری کلاله از مشاوره حقوقی رایگان در دادگستری کلاله نیز خبر داد و افزود: وکلای این شهرستان طبق برنامه ریزی های انجام شده برای مشاوره حقوقی رایگان به مردم، در دادگستری حضور دارند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار