اقدامی که نگاه ویژه مسئولین را می خواهد؛

پروژه مرکز فنی و حرفه ای مراوه تپه در انتظار تخصیص اعتبار + تصاویر

1403-07-03 04:07:41
0
45
پروژه مرکز فنی و حرفه ای مراوه تپه در انتظار تخصیص اعتبار + تصاویر
<p style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">پروژه&nbsp; مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان مراوه تپه با پیشرفت فیزیکی 40 درصد منتظر نگاه ویژه مسئولین جهت تکمیل و افتتاح است.</span></strong></p>

به گزارش کلاله خبر به نقل از راه اترک، رئیس مرکز آموزش فنی حرفه ای مراوه تپه با بیان اینکه عملیات احداث مرکز فنی حرفه ای پیشرفته مراوه تپه در زمینی به مساحت 8400 متر مربع کلنگ زنی شده است، تصریح کرد:این ساختمان با مساحت 2100 متر در فاز اول در حال پیگیری است که با ساخت 7 کارگاه مدرن و تجهیزات به روز آموزشی می توان به تربیت نیروهای ماهر و متخصص پرداخت.

photo 2016-06-23 22-59-33

سعید پارسا با اشاره به حمایت های فرماندار مراوه تپه در پیشرفت این پروژه،از نماینده شهرستان  پیگیری تخصیص اعتبار جهت ادامه تکمیل پروژه و برداشتن گام موثر در مسیر کار و کارآفرینی در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل خواستار شد.

photo 2016-06-23 22-59-24

وی حرکت در جهت همگامی مهارت آموزی با تکنولوژی راضروری دانست و افزود: دنیای پر رقابت امروز هر لحظه با تغییرات تکنولوژی مواجه است که اگر همگام با تکنولوژی حرکت نکنیم، از دنیای رقابت عقب خواهیم ماند.

پارسا در ادامه افزود: بدون شک یکی از عوامل پیشرفت هر منطقه ایجاد و گسترش امکانات سخت افزاری می باشد.

photo 2016-06-24 01-36-12

 نماینده شرق گلستان نیز در بازدید از پروژه نیمه تمام فنی و حرفه ای شهرستان، با اشاره به اینکه جوانان زیادی به اتمام و یا شروع پروژه هایی که در محور اقتصاد مقاومتی جای دارد، امیدوار هستند، تصریح کرد:رشته هایی مانند آموزش مکانیک خودرو، جوشکاری، برق، تعمیرات لوازم خانگی، تعمیرات وسایل ارتباط جمعی، هنرهای دستی، آموزش مشاغل خانگی، آموزش مشاغل مبتنی بر فناوری و... همه این مهارت ها با در دسترس بودن تجهیزات آموزشی و یک مرکز آموزشی با مربیان مستعد می تواند منجر به اشتغال و درآمدزایی در شهرستان ها بینجامد و جلوی مهاجرت های شغلی و گاها بی مورد را بگیرد.

شهرام غراوی رسیدن به " هر ایرانی، یک مهارت" را راه برطرف شدن بیکاری جوانان دانست و افزود:حمایت مسئولین، نمایندگان مجلس و به دنبال آن اشتغال، نیاز اساسی جوانان شایسته شرق گلستان است.

در ادامه پروژه نیمه تمام مرکز فنی و حرفه ای مراوه تپه که می تواند پتانسیل بالایی در آموزش مشاغل فنی در حوزه کارآفرینی داشته باشد، با توضیحات فرماندار محترم شهرستان، معرفی وابعاد آن بررسی شد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار