امام جمعه کلاله:

قوه قضائیه پیگیر حقوق های نجومی باشد/ مبالغ به بیت المال برگشت داده شود

1403-07-03 04:07:28
0
40
قوه قضائیه پیگیر حقوق های نجومی باشد/ مبالغ به بیت المال برگشت داده شود
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">امام جمعه شهرستان کلاله گفت: مگر یک مدیر چه اندازه کارکرد دارد که باید حقوق 230 میلیون تومانی دریافت کند؟قوه قضائیه پیگیر این موضوع باشد تا مبالغ مطرح شده به بیت المال برگردد.</span></strong></p>

به گزارش کلاله خبر، حجت الاسلام کشیری بابیان اینکه شب های قدر ، فرصتی است برای جبران گذشته و تدارک برای آینده، در خطبه های نماز جمعه این هفته کلاله گفت: باید قدر این زمان ها را دانست و با کمک به فقرا و نیازمندان و عمل به کارهای نیک گام نخست رسیدن به خدا را برداشت.

وی  افزود: این شب ها، با استغفار پناه به درگاه خدا ببریم تا خداوند مقدرات ما را به خوبی رقم بزند.

امام جمعه کلاله تصریح کرد: وجود معرفت به ولایت در دل مردان خدا و توجه به اموزه های قران و رهنمودهای ائمه هدی(ع )،استمرار حیات اسلام را فراهم کرده است و آنچه مسلم است تلاوت قران، نورانیت و برکات فراوان  را بر اهل خانه ای که در آن قران تلاوت  می شود، سرازیر می کند.

 وی  با اشاره به هفته قوه قضاییه گفت: باید در مقابل منکرات در جامعه مقابله کرد و بدانیم برخی با بی حجابی و آرایش های غلیظ، انحراف جوانان را فراهم می کنند.

 کشیری تاکید کرد: مردم به حق و حقوق خود  قانع باشند تا بار پرونده ها ی قضایی کم شود.

امام جمعه کلاله به حقوق های مطرح شده برخی از مسولین اشاره کرد و اظهار داشت: مگر یک مدیر چقدر کارایی دارد که حقوق ۲۳۰ میلیونی می گیرد.خواسته ملت ایران این است که دستگاه قضایی کسانی را که از مسولیت خود سو استفاده کرده اند را برکنارو به مردم معرفی کند و این پول ها به بیت المال برگردانده شود.

 کشیری اشاره ای به گندم های جوانه زده کشاورزان کرد و گفت؛ مسولین نسبت به قیمت گذاری این گندم ها و پرداخت سریعتر وجه اقدام کنند.

وی گفت: مدیریت بحران استان به موضوع بپردازد تا کشاورزان از نگرانی بیرون بیایند وانشالله با امید به فردا، سال آینده هم پر تلاش در کشت گندم باشند.

امام جمعه به شرایط آبی منطقه پرداخت و از کشاورزان خواست از برداشت غیرقانونی از سفره های زیر زمینی و منابع ابی خود داری کرده و از کشتهای جایگزین که آب کمتری لازم دارد استفاده کنند تا دچار بحران آبی نشویم.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار