تصاویر/ دیدار با خانواده شهدای کلاله

1403-08-01 01:08:34
0
13
تصاویر/ دیدار با خانواده شهدای کلاله
<p style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">مسئولین شهرستان کلاله به مناسبت هفته قوه قضائیه و هفته مبارزه با مواد مخدر با خانواده شهدای این شهرستان دیدار کردند.</span></strong></p>

به گزارش کلاله خبر، به مناسبت هفته قوه قضائیه و هفته مبارزه با مواد مخدر و روز اصناف، رئیس دادگستری، دادستان، فرماندار، فرمانده انتظامی و جمعی از مسولین ادارات و نهادهای شهرستان کلاله با همراهی رئیس و معتمدین بنیاد شهید و امور ایثارگران کلاله به دیدار خانواده های شهدای قضایی و مبارزه با مواد مخدر رفتند.

حسینی رئیس دادگستری کلاله در حضور والدین و خانواده شهدا گفت: آنچه امروز داریم از برکت خون شهداست و ما مسلما از همت بلند شهدا و جانفشانی شهیدان است که ما امروز می توانیم در عرصه اجرای عدالت فعالیت کنیم.

نصرت برزگر فرماندار کلاله هم گفت: این حضور، یعنی ما برای تجدید پیمان با آرمانهای شهدا آمده ایم و انشالله بتوانیم در مسیر آنها و زیر پرچم ولایت خدمتگزاران خوبی برای مردم عزتمند کشورمان باشیم.

نوروزی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کلاله نیز در جوار والدین و فرزندان شهیدان به معرفی و بیان چگونگی شهادت این سرافرازان تاریخ پرداخت.

ghoveh 1

ghoveh 2

ghoveh 3

ghoveh 4

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار