امام جمعه کلاله:

مسولین به کمک کشاورزان بیایند/قیمت گندم تعیین و پول آن پرداخت شود

1403-07-03 05:07:22
0
43
مسولین به کمک کشاورزان بیایند/قیمت گندم تعیین و پول آن پرداخت شود
<p style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">امام جمعه کلاله گفت: حال که کشاورزان به کمک مسئولین نیازمند هستند، مسئولین به کمک این قشر زحمتکش بیایند و از دغدغه های انها بکاهند.</span></strong></p>

به گزارش کلاله خبر، حجت الاسلام والمسلمین رضا کشیری در سخنرانی بین دو نماز ظهر و عصر که در مسجد امام علی (ع) گفت اقامه شد، گفت:حال که کشاورزان به کمک مسئولین نیازمند هستند، مسئولین به کمک این قشر زحمتکش بیایند و از دغدغه های انها بکاهند.

وی افزود: با استاندار، نماینده ولی ففیه در استان و معاون سیاسی امنیتی استانداری در خصوص شرایط کشاورزان رایزنی کردیم و خواستار مساعدت مسئولین شدیم.

امام جمعه کلاله تاکید کرد: اقتصاد مردم این منطقه به کشاورزی وابسته است، لذا مسولیین باید به این زحمتکشان اقتصادی کشور در این برهه از زمان کمک کنند و با قیمت گذاری و تسریع در پرداخت پول های آنها، از دغدغه کشاورزان در خصوص گندم های جوانه زده کاسته شود.

وی در ادامه اظهار داشت: تحویل گرفته شدن گندم های جوانه زده کشاورزان گوشه ای از مشکلات آنها را برطرف کرد و می طلبد از مسولین به جهت به میدان آمدن برای تحویل گرفتن گندم جوانه زده کشاورزان تشکر کنیم و خوشبختانه همه به کمک آمدند تا این گندم ها از کشاورزان تحویل گرفته شود.

امام جمعه کلاله گفت: با توجه به اینکه تعداد زیادی از کشاورزان با این مشکل مواحه هستند، ضرورت دارد مسئولین هر چه سریعتر با تعیین کارشناسان، قیمت گندم جوانه زده را اعلام و نسبت به پرداخت وجه اقدام کنند.

وی ادامه داد: بسیاری از کشاورزان به بانکها و به بازار بدهکار هستند و منتظر فروش محصول بودند و به زودی این مشکل هم با همت دولت در حمایت از کشاورزان پایان خوشی خواهد داشت.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار