با تجمع در فرمانداری کلاله صورت گرفت:

اعتراض نیروهای قدیمی بیمارستان کلاله نسبت به نحوه بکارگیری نیرو در بیمارستان+تصاویر

1403-07-03 05:07:24
0
39
اعتراض نیروهای قدیمی بیمارستان کلاله نسبت به نحوه بکارگیری نیرو در بیمارستان+تصاویر
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">نیروهای قدیمی بیمارستان کلاله که سابقه بیش از 5 سال در این بیمارستان داشتند، با حضور در فرمانداری کلاله نسبت به نحوه بکارگیری نیرو در بیمارستان کلاله اعتراض کردند.</span></strong></p>

به گزارش کلاله خبر، با تکمیل فاز دوم بیمارستان های شرق استان گلستان یکی از چالش های پیش روی دانشگاه علوم پزشکی گلستان نحوه گزینش نیروهای لازم بیمارستان ها بود.

تصمیم دانشگاه علوم پزشکی بر آن شد که نیروهای مورد نیاز در قالب شرکتی بکاگیری شوند و در پی آن برگزاری آزمون و گزینش نیروها نیز به شرکت مدنظر واگذار شد.

گذشته از مشکلات ثبت نامی، برگزاری و اعلام نتایج سه برابری ظرفیت که در داوطلبان بیرون از محیط بیمارستان با چالش روبرو شدند، در نیروهای مشغول به کار در بیمارستان نیز چالشی جدید بوجود آورد بطوریکه امروز شاهد تجمع اعتراض آمیز تعدادی از این نیروها در فرمانداری کلاله بودیم.

این افراد در دیدار با فرماندار کلاله با بیان اینکه دارای حداق 5 و حداکثر 9 سال سابقه کار در این بیمارستان و بصورت روزمزد هستند، خواستار پیگیری فرماندار کلاله نسبت به جذب آنها شدند.

tbimarestan 1

این معترضین در گفتگو با نصرت برزگر با بیان اینکه چندین سال است با وعده های مسئولین مبنی بر جذب انها در بیمارستان در این مکان مشغول به کار بوده اند، گفتند: ما حتی یک شب مانده به امتحان نیز کشیک کاری بودیم و هیچ زمانی برای مطالعه جهت شرکت در این آزمون نداشتیم.

انها با یادآوری اینکه مسئولین در گذشته نیز بر اینکه بکارگیر ما در بیمارستان بدون آزمون خواهد بود و این حق مسلم ما است، تاکید کرده اند ولی الان با ورود نیروهای جدید امکان اخراج ما وجود دارد و دلگرمی گذشته ما به یاس و ناامیدی تبدیل شد.

نیروهای روزمزدی بیمارستان کلاله تاکید کردند: ما سال ها با حقوق 50 تا 150 هزار تومانی با پرداخت های نامنظم و بصورت پرداخت دستی بار کاری این بیمارستان را تحمل کردیم، الان نیازمند توجه مسئولین هستیم و اینکه پس از چندین سال خدمت صادقانه نیروهای جدید جای ما را بگیرند، به حق نیست.

نصرت برزگر فرماندار کلاله نیز در پاسخ به خواسته های این افراد قول پیگیری جدی این موضوع را داد و گفت: در این آزمون، بستگان نزدیک و درجه یک من نیز قبول نشدند و من هم برای برقراری عدالت پیگیر این موضوع نشدم ولی چون شما نیروهای قدیمی این بیمارستان هستید و حق با شما است، پیگیری خواهم کرد.

فرماندار کلاله یاداور شد: با دکتر عموزاد معاون پشتیبانی علوم پزشکی قرارداد داریم که نیروهای قدیمی این بیمارستان در اولویت باشند و برای تحقق این مهم، من به عنوان فرماندار کلاله این امر را از دکتر عموزاد مطالبه و از حقوق شما دفاع می کنم.

tbimarestan 2

گفتنی است در این جلسه حسام الدین پیروز مسئول دفتر شهرام غراوی به عنوان مدافع حقوق این افراد نیز حضور داشت و از مراجعه خود به دانشگاه علوم پزشکی با هماهنگی با نماینده شرق گلستان خبر داد.

همچنین یاداور می شویم تنها 7 نفر از نیروهای قدیمی این بیمارستان در آزمون گرفته شده قبول شده اند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار