هشدار فرماندار کلاله به مسئولین در جلسه شورای اداری:

فرماندار کلاله: برخی رسانه ها درصدد تخریب دولت هستند/ کشور نیازمند تعامل و ارامش است

1403-07-03 05:07:22
0
39
فرماندار کلاله: برخی رسانه ها درصدد تخریب دولت هستند/ کشور نیازمند تعامل و ارامش است
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">فرماندار کلاله گفت: برخی از اصحاب رسانه با قلم خود درصدد تخریب دولت و متخلف خواندن مدیران دولتی هستند.</span></strong></p>

به گزارش کلاله خبر، نصرت برزگر در جلسه شورای اداری با انتقاد از برخی رسانه ها و اصحاب رسانه نسبت به متخلف خواندن برخی میران ارشد استانی و کشوری، اظهار داشت: در شرایط کنونی کشور نیازمند تعامل و آرامش است و اصحاب رسانه باید به دولت در جهت رفع مشکلات، تعامل سازنده  داشته باشند.

وی افزود: همین رسانه ها در 4 سال پیش سکوت اختیار کردند و الان سکوت خود را شکسته و تنها این دولت را مورد انتقاد خود قرار می دهند.

فرماندار کلاله اشاره ای به برنامه های استانی و شهرستانی در خصوص اقتصاد مقاومتی داشت و تصریح کرد: هر یک از ادارت که می توانند در حیطه کاری خود اقدامی داشته باشد، طرح خود را به فرمانداری تحویل دهد و مقدمات لازم برای اجرایی شدن پروژه را مهیا کنند.

برزگر ادامه داد: هر شهرستان ملزم به انجام 5 پروزه اقتصاد مقاومتی است و به زودی کمیته های 5 گانه این مهم تشکیل می شود.

وی به برخی از مدیران شهرستان نیز هشدار داد و گفت: طبق مستندات موجود، برخی از مدیران با ارباب رجوع برخورد مناسبی ندارند و این موضوع را به جدی پیگیری خواهیم کرد.

فرماندار کلاله تاکید کرد: اگر مدیری توانایی اداره، اداره خود را ندارد لزومی ندارد که ناراحتی خود را سر ارباب رجوع خالی کند بلکه اعلام کند تا ما برای آن اداره چاره بیاندیشیم.

آخوند صفری امام جمعه اهل سنت شهر فراغی نیز در سخنانی با بیان احادیثی از پیامبراکرم(ص) بر اینکه نباید در حق مردم خیانت کرد، تاکید کرد.

وی افزود: در هر مسئولیتی که هستیم باید وظیفه خود را به نحو احسن انجام بدهیم و اگر غیر این باشد، خیانت است.

حجت الاسلام رضا دیلمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کلاله نیز ضمن تشکر از همکاری ادارات و نهادهای شهرستان کلاله در برگزاری مراسمات فرهنگی این اداره، گفت: در مکتب اسلام سه محور خدا محوری، اخلاق محوری و حاکمیت قرآن و اسلام وجود دارد که متاسفانه بزرگترین خلا جهان معنویت گریزی است.

وی افزود: اسلام به دنبال تمدن سازی است که خود دارای نرم افزاری به نام سبک زندگی اسلامی می باشد که تمام تلاش ما اجرایی شدن این مهم است.

حجت السلام دیلمی تاکید کرد: در بحث فرهنگی باید حرکت رو به جلو داشته باشیم و اگر باور دینی و تفکر ایثار و شهادت در جامعه باشد، اقتصاد مقاومتی نیز محقق خواهد شد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار