امام جمعه کلاله:

اقتصاد و اشتغال یکی از دغدغه های رهبری است

1403-07-03 06:07:21
0
48
اقتصاد و اشتغال یکی از دغدغه های رهبری است
<p style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">امام جمعه کلاله گفت: مقام معظم رهبری از اقتصاد و اشتغال در دیدار با کارگزاران به عنوان موضوعات مهم سخن گفتند که مسولین باید به آن بپردازند چرا که این یکی از دغدغه های رهبری است.</span></strong></p>


حجت السلام و المسلمین رضا کشیری در خطبه های امروز نماز جمعه با بیان اینکه "ماه مبارک رمضان، ماه حضور در ضیافت الله است، اظهار داشت:در هنگام روزه، باید از رفتارهایی که به معنویت این واجب خدا لطمه وارد می کند خودداری کرد.

وی برخی رذائل اخلاقی که به این فریضه الهی لطمه وارد می کند را برشمرد و گفت: اخلاق پسندیده را باید در کنار مودت و دوستی با یکدیگر تقویت کرد و چشم و زبان و دل را از آلودگی ها پاک و با ذکر و یاد خدا زیبنده کرد.

امام جمعه کلاله تاکید کرد : روزه درمان درد های جسم و روح انسان است.

حجت الاسلام کشیری در ادامه از حجاج بن یوسف ثقفی بعنوان دشمن اهل بیت (ع) یاد کرد و از مختار به نیکی سخن گفت و از شهید چمران و زندگی علمی، خدمات ارزشمندش به مردم لبنان  در کنار امام موسی صدر سخن راند و اظهار داشت: شهید چمران با جنگهای چریکی به مبارزه با بعثی ها پرداخت تا به درجه شهادت نائل شد.

وی با اشاره به تولد کریم اهل بیت امام.حسن (ع) تصریح کرد: از مکتب امام مجتبی (ع) درس بگیریم و با حمایت از ایتام و نیازمندان و محرومین باقیات صالحات از خود به جا بگذاریم.

حجت الاسلام کشیری در پایان گفت: مقام معظم رهبری از اقتصاد و اشتغال در دیدار با کارگزاران به عنوان موضوعات مهم سخن گفتند که مسولین باید به آن بپردازند و بدانند که امریکا قابل اعتماد نیست و فکر نکیم با مذاکره با امریکا به نتیجه می رسیم و امریکا بهانه هایش را ادامه خواهد و اگر قدرت دفاعی ما ضعیف شود دشمنان از این فرصت استفاده می کنند، لذا باید قدرت دفاعی را تقویت کرد.

namazjomeh1 1

namazjomeh1 2

namazjomeh1 3

namazjomeh1 4

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار