سارقی که در زمان مرخصیِ ایام محکومیت، موتورسیکلت سرقت می‎کرد

1403-07-03 06:07:29
0
48
سارقی که در زمان مرخصیِ ایام محکومیت، موتورسیکلت سرقت می‎کرد
<p style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">فرمانده نیروی انتظامی گنبدکاووس از شناسایی و دستگیری سارقی که در زمان مرخصیِ ایام محکومیت خود در زندان، از مجتمع های مسکونی موتورسیکلت سرقت می کرد، خبر داد.</span></strong></p>

سرهنگ محمدعلی عسگری در گفتگو با خبرنگاران گفت: پس از گزارش های مردمی مبنی بر سرقت موتورسیکلت از مجتمع های مسکونی در شهرستان ، این موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و پس از کسب اطلاعات و سرنخ های لازم سارق شناسایی و دستگیر شد.

وی تصریح کرد: این سارق که سابقه دار است و ۲۸ سال سن دارد، تاکنون به ۲۱ فقره سرقت موتورسیکلت ازمجتمع های مسکونی گنبدکاووس اعتراف کرده است.

IMG_0478

سرهنگ عسگری افزود: تا کنون ۸ فقره موتورسیکلت های مسروقه کشف و ضبط شده است و فردی ۲۸ ساله که مالخر و همدست این سارق است نیز دستگیر شده است.

این سارق ضمن تائید تعداد سرقت های خود به خبرنگاران گفت: موتور سیکلت ها را از مجتمع های مسکونی در گنبد سرقت می کردم و در آق قلا می فروختم.

مرد ۲۸ ساله که به عنوان مالخر دستگیر شده بود نیز گفت: موتورسیکلت های سرقتی را که بین شش تا هفت میلیون ریال قیمت داشتند، با قیمت یک میلیون و ۵۰۰ تا دو میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به عنوان موتورسیکلت های اوراقی خریداری می کردم.

در پایان فرمانده انتظامی گنبد به شهروندان گنبدی خصوصا ساکنین مجتمع های مسکونی توصیه کرد با مجهز کردن مجتمع ها به دوربین های مدار بسته نسبت به پیشگیری از بروز چنین سرقت هایی اقدام کنند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار