ز'رژه مانکنها درسالن یک دستگاه دولتی' تا'آمدن یک کاندیدا ریاست جمهوری از آمریکا و تغییرات قریب الوقوع در کابینه'

1403-07-02 03:07:32
0
37

در اخبار ویژه امروز مطالبی در خصوص برگزاری شوی لباس در یکی از سالن های دولتی و کاندید انتخابات شدن یک ایرانی خارج نشین و ...را مطالعه کنید.

 

*ویزیت بیماران توسط خانم منشی
منشی مطبی که در نبود متخصص و جراح چشم پزشک، چشم‌های بیماران را معاینه می‌کرد، دستگیر شد. رئیس تعزیرات حکومتی ورامین گفت: این منشی که زنی سی ساله است، چهار روز در هفته بر صندلی متخصص تکیه می‌زد و چشم‌ بیماران را معاینه می‌کرد. مثنوی افزود: با گزارش‌های مردمی و بررسی بازرسان شبکه بهداشت و درمان ورامین، تخلف این منشی محرز و مطب نیز پلمب شد. وی خاطرنشان کرد: چشم پزشک متخصص این مطب دو روز در هفته از تهران به این مطب می‌آمد و بیماران را درمان می‌کرد. رئیس تعزیرات حکومتی ورامین گفت: منشی متخلف بابت معاینه چشم‌ بیماران، حق ویزیت متخصصان را دریافت می‌کرد.پرونده این متخلف به سازمان نظام پزشکی ارجاع شد.

* حق حجاب زنان روس در بوشهر
نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی از دریافت حق حجاب توسط زنان روس در بوشهر خبر داده و گفت: زنان روس حق حجاب را می گیرند، اما حجابشان را رعایت نمی کنند. سید مهدی موسوی نژاد نماینده مردم دشتستان در گفت و گو با سپاس ، از پرداخت حق حجاب به زنان روس شاغل در نیروگاه بوشهر خبر داده و از این اتفاق ابراز ناخرسندی کرد.وی با بیان اینکه زنان روسی در نیروگاه بوشهر با وجود دریافت حق حجاب، اما حجاب خود را رعایت نمی کنند، گفت: در حالی که برای روس ها در بوشهر، کمپ اختصاصی در نظر گرفته شده است، اما بالاخره این افراد در بازارهای بوشهر هم حضور میباند و این در حالی است که در عمده موارد بد حجابند و حجابشان را رعایت نمی کنند.موسوی نژاد درباره میزان دریافتی زنان روسی بابت حق حجابشان، اعلام بی اطلاعی کرد.

*معاون اول رئیس جمهور، وزیر کشور می شود؟
در محافل سیاسی گمانه زنی هایی در باره تغییرات قریب الوقوع در کابینه شنیده می شود.بر اساس یکی از این گمانه ها نجار از وزارت کشور عزل، و محمدرضا رحیمی معاون اول فعلی احمدی نژاد به عنوان سرپرست وزارت کشور منصوب و برای اخذ رای اعنماد به مجلس معرفی می شود. گفته می شود پیش بینی دولتی ها این است که با توجه به نزدیک بودن انتخابات، رحیمی از سد مجلس خواهد گذشت.همچنین گفته می شود قرار است، غلامحسین الهام به عنوان معاون اول رئیس جمهور منصوب شود.

*حمله اینترنتی بی‌فرجام به یکی از ادارات دولتی
شنیده شد که رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات خراسان‌شمالی از دستگیری کارمند خاطی که به داده‌های رایانه‌ای سازمان محل کار خود حمله کرد، خبر داد. سرهنگ الله‌وردی گفت: پیرو شکایت یکی از سازمان‌های دولتی درباره دسترسی غیرمجاز فرد یا افرادی به داده‌های رایانه‌ای این سازمان، ماموران تحقیقات خود را آغاز کردند. وی گفت در بررسی‌ها مشخص شد؛ هیچ‌گونه تخریب داده‌ها و سرقت اطلاعاتی صورت نگرفته و افزود: پس از انجام تحقیقات متهم که از کارکنان این سازمان بود، شناسایی شد که این فرد در مواجهه با ادله به جرم خود اعتراف کرد.

*هوشنگ امیراحمدی نخستین کاندیدای ریاست‌جمهوری
شنیده شد که یک کمیته از صاحبان تجارت و بازرگانان در آمریکا با همکاری هوشنگ امیراحمدی، نام وی را به‌عنوان کاندیدای ریاست‌جمهوری بعدی ایران در خردادماه 1392 معرفی کرد. لحظه آنلاین نوشت؛ این کمیته ادعا کرده است در شرایطی که ایران در وضعیت اقتصادی سختی بسر می‌برد و همچنین احتمال جنگ با آمریکا افزایش یافته است، کاندیدا شدن هوشنگ امیراحمدی برای ریاست‌جمهوری ایران ضرورت دارد.

*رژه مانکن ها در سالن یک دستگاه دولتی
برنامه جذب مانکن برای شوی لباس در شیراز این بار در یک سالن متعلق به یک دستگاه دولتی برگزار شد و دهها دختر و پسر جوان در این طرح که هراز گاهی برپا می شود شرکت کردند.به گزارش صراط، برنامه مدلینگ که صفحه ای در فیس بوک طرح فراخوان آن را به عهده دارد آزادانه در هتل ها و سالن های شهر شیراز برنامه شوی خود را به اجرا می گذارد و صدها دختر و پسر زیبا! را در آن مکان ها گردهم جمع کرده و زیباترین آن ها را انتخاب می کنند.

صفحه مورد نظر در شبکه اجتماعی که بیش از هفت هزار بار لایک خورده است، تصاویر برخی از این دختر و پسران را منتشر می کند تا دیگران نظر خود را پیرامون چهره و ترکیب لباس آنها بدهند. این صفحه همچنین تعدادی از عکس های همایش های خود که در جمهوری اسلامی ایران و در شهر شیراز برگزار شده است را به نمایش گذاشته است.این تصاویر بی حیایی، بارها انعکاس یافته اما اراده ای برای جمع کردن بساط این بی عفتی ها وجود ندارد که نمونه آن برگزاری آزادانه این همایش در مکانی متعلق به دولت ارزش گرا است!اولین همایش مدلینگ در 22 اسفندماه 90 و دومین همایش در 28 تیرماه سال جاری در هتل چمران شیراز برگزار شد و دست اندرکاران این طرح! سومین آن را با عنوان تقدیر از مانکن ها در کمال ناباوری در مجموعه فرهنگی هنری فرهنگیان شیراز که متعلق به آموزش و پرورش این شهر است برپا کرده اند.
* درآمد یازده میلیاردی برگزاری کنکور
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کنکور سال 91 بیش از 11 میلیارد تومان درآمد داشت و این سازمان به شکل درآمد- هزینه اداره می‌شود. به گزارش فارس، ابراهیم خدایی در مورد میزان درآمد سازمان سنجش آموزش کشور، اظهار داشت: این سازمان به صورت درآمد- هزینه‌ای و خودکفا اداره می‌شود.وی ادامه داد: سازمان سنجش آموزش کشور به صورت درآمد هزینه اداره شده، به گونه‌ای که درآمدهای این سازمان از طریق برگزاری آزمون تامین می‌شود.
وی در پاسخ به این سوال که گردش مالی کنکور سال 91 چقدر بود، گفت: حجم گردش مالی کنکور وابسته به تعداد داوطلبان است، به طور مثال اگر یک میلیون نفر ثبت نام کنند، بابت هر نفر 10 هزار و 500 تومان دریافت می‌شود که مجموع این مبلغ بیش از 10 میلیارد تومان می‌شود.
* نخست وزیر، عامل سکته آقای رئیس جمهور!
یک پایگاه خبری کرد عراق نوشت که دلیل سکته جلال طالبانی رییس جمهوری عراق مشاجره لفظی وی با نوری مالکی نخست وزیر عراق بوده است. وب سایت خبری " اوستا کرد " عراق با انتشار گزارشی در این باره نوشت مالکی و طالبانی در آخرین دیدارشان که در روز 17 دسامبر در بغداد انجام شد ، با هم مشاجره کردند و طالبانی پس از این مشاجره سکته مغزی کرد.

دلیل اصلی این مشاجره ادعاهای "فخری کریم" سخنگوی ریاست جمهوری عراق بود که پیشتر با انتشار مقاله ای در روزنامه متعلق به موسسه خود (المدی) از پیشنهاد مالکی به طالبانی برای اقدام دولت اقلیم کردستان عراق برای اشغال منطقه موصل و الصاق آن به کردستان عراق خبر داده بود.مالکی پس از انتشار این مطلب آن را تکذیب کرد اما به دلیل موقعیت و جایگاه فخری کریم به عنوان سخنگوی جلال طالبانی دولت و نهادهای امنیتی عراق از بازداشت وی خودداری کردند.قدس آنلاین 93712

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار