در سومین شب رقابت‌های فوتسال جام رمضان رخ داد:

جزئیات درگیری خونین شب گذشته گالیکش/ بیمارستان مینودشت: به مصدومین نزاع و درگیری خدماتی نمی‌دهیم ! + تصاویر

1403-07-03 06:07:26
0
48
جزئیات درگیری خونین شب گذشته گالیکش/ بیمارستان مینودشت: به مصدومین نزاع و درگیری خدماتی نمی‌دهیم ! + تصاویر
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt;"><strong>شب گذشته بازیکنان دهیاری صادق‌آباد به‌جای حضور در منزل و آماده شدن برای صرف سحری، روانه بیمارستان شدند.</strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر به نقل از نیلکوه، شب گذشته تیم دهیاری صادق‌آباد و جوانان روستای ینقاق برگزارکننده سومین دیدار سومین شب رقابت‌های جام رمضان فوتسال گالیکش بودند.

این دیدار نیمه‌شب به پایان رسید و پس‌ازآن بازیکنان دهیاری صادق‌آباد مرکز بخش لوه از سالن وحدت محل برگزاری این مسابقات به سمت میدان شرقی شهر گالیکش درحرکت بودند که در محل پیچ کمربندی گالیکش ماشینی باسرنشینان سروصورت بسته جلوی آن‌ها می‌پیچند.

جلال شیخی زاده دهیار روستای بش اویلی که دو بازیکنان دهیاری صادق‌آباد را با ماشین شخصی خود حمل می‌کرده با دیدن این صحنه وحشت‌زده خودروی خود را متوقف و مسیر رفته را به‌صورت خلاف تا خیابان میرزا کوچک خان جنگلی شهر گالیکش به عقب طی می‌کند.

شیخی زاده از خیابان میرزا کوچک خان به سمت جاده اصلی و عبوری از مرکز شهر گالیکش (خیابان امام خمینی (ره)) درحرکت بودند که در تقاطع این خیابان (جنب بانک سپه) حین دور زده به خیابان اصلی افرادی که به گفته شاهدین عینی خصومت قبلی با بازیکنان دهیاری صادق‌آباد داشته‌اند اقدام به بستن جاده کرده و جلوی خودروی بازیکنان صادق‌آباد را می‌گیرند.

متعرضان با در دست داشتن تبر و دره ضرباتی به ماشین دهیار بش اویلی وارد کرده و پس‌ازآن وی را مورد ضرب و شطم قرار می‌دهند. در این هنگام دو سرنشین دیگر خودرو از ماشین پیاده شده و به خیابان شهید بهشتی فرار می‌کنند و در ساختمان نیمه سازی پناه می‌گیرند.

موتورسواری بازیکنان فراری دهیاری صادق‌آباد را دنبال کرده و محل اختفا آن‌ها را به متعرضان اطلاع داده و آن‌ها نیز با حضور در این مکان اقدام به ضرب و شطم و واردکردن ضرباتی با تبر و دره بر سر و دست آن‌ها می‌کنند.

پس‌ازاین درگیری دهیار صادق‌آباد با پلیس 110 تماس گرفته و آن‌ها نیز باگذشت حدود 20 دقیقه در محل حاضرشده و مصدومین را برای تشکیل پرونده و گرفتن توضیحات به کلانتری منتقل می‌کنند.

بهروز تمکی دهیار و سرپرست تیم دهیاری صادق‌آباد پس از انجام مراحل تشکیل پرونده در کلانتری سه مصدوم این حادثه را به بیمارستان مینودشت منتقل می‌کند.

تمکی با گلایه از عوامل بیمارستان مینودشت گفت: کادر بیمارستان بااطلاع از اینکه این حادثه براثر درگیری روی‌داده از پذیرش مصدومین خودداری کردند و تنها اقدامات ابتدایی انجام دادند و گفتند مصدومین باید به بیمارستان مطهری گنبدکاووس ارجاع داده شوند.

وی افزود: هر چه خواهش کردیم تا مصدومین با آمبولانس به بیمارستان مطهری انتقال یابد کادر بیمارستان مینودشت با گفتن اینکه به مصدومین نزاع و درگیری خدماتی نمی‌دهیم از این کار سرباز زدند.

به گفته وی تمامی هزینه‌های اقدامات اولیه در این بیمارستان نیز به‌صورت تعرفه آزاد دریافت شد و هرچه درخواست کردیم با گذاشتن مدرک دفترچه بیمه ارائه خواهیم کرد تا از خدمات آن بهره‌مند شویم این کار نیز از سوی کادر بیمارستان مینودشت پذیرفته نشد.

تمکی تصریح کرد: مجبور شدم یکی از مصدومین حادثه که خون‌ریزی داشت را در صندوق‌عقب ماشین قرار داده و به بیمارستان گنبد انتقال دهیم.

nilkooh1316 1

دهیار صادق‌آباد خاطرنشان ساخت: این حادثه موجب شکافته شدن سر محسن داودی، از دونقطه پیشانی و پشت سر و مصدومیت از ناحیه زانوی راست، کتف راست در اثر ضربه تبر و قمه شده است.

به گفته وی رئوف حسن‌زاده؛ نیز با شکستگی مچ دست چپ، جراحت کمر در اثر ضربه قمه مواجه شده است و جلال‌الدین شیخی زاده دیگر مصدوم این درگیری نیز با ضربه و جراحت از ناحیه کمر و آرنج دست راست براثر ضربه چماق و دسته تبر روبرو شده است.

تمکی در پایان ضمن تقدیر از کادر پزشکی بیمارستان مطهری گنبدکاووس گفت: بلافاصله پس از حضور در این بیمارستان مصدومین پذیرش و اقدامات پزشکی برای آن‌ها انجام‌گرفته و در حال حاضر وضعیت عمومی مصدومین خوب است.

شایان ذکر است؛ پایگاه خبری تحلیلی " نیکلوه " ، آماده دریافت و انتشار نظرات مسئولین بیمارستان مینودشت در این خصوص می باشد.

nilkooh1316 1

nilkooh1316 1

nilkooh1316 1

nilkooh1316 1

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار