مسئول دفتر نماینده شرق گلستان مشخص شد+ عکس و سوابق

1403-07-03 06:07:21
0
47
مسئول دفتر نماینده شرق گلستان مشخص شد+ عکس و سوابق
<p><span style="font-size: 8pt;"><strong>پس از گذشت نزدیک به یک ماه از برگزاری&nbsp; دور دوم انتخابات در شرق استان گلستان،مسئول دفتر شهرام غراوی نماینده چهار شهرستان مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه مشخص شد.</strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر، پس از گذشت نزدیک به یک ماه از انتخابات شرق استان گلستان و با کش و قوس ها و پیش بینی های مختلف در خصوص گزینه رئیس دفتری نماینده شرق گلستان، حسام الدین پیروز به عنوان رئیس دفتر شهرام عراوی معرفی شد.

pirouz2

حسام الدین پیروز اینگونه خود را معرفی می کند:

بسمه تعالی
 

سلام و احترام خدمت مردم شریف شهرستان های مینودشت، گالیکش ، کلاله و مراوه تپه و بعد آرزوی قبولی نماز و روزه های شما عزیزان را دارم.
اینجانب حسام الدین پیروز ، متولد ۱۳۵۵ در روستای عزیز آباد کلاله می باشم.
دبیر آموزش و پرورش با ۲۴ سال سابقه تدریس و مدیریت مقاطع مختلف آموزش و پرورش شهرستان کلاله و یک دوره عضویت شورای اسلامی روستایی و همچنین افتخار دو سال خدمت به زائرین حج تمتع بیت الله به عنوان خدمه را دارم.
در تمام انتخابات جمهوری اسلامی ایران و در بخش اجرایی فعالیت داشتم و در این دوره با اعتماد نماینده محترم حوزه شرق گلستان جناب مهندس شهرام غراوی بعنوان مدیر دفتر ارتباط عمومی ایشان فعالیت خود را آغاز کرده ام.
امیدوارم خداوند منان توفیق دهد تا در تحقق اهداف انتخاباتی نماینده مجلس و فعالین انتخاباتی منطقه که همان خدمت رسانی به مردم شریف منطقه می باشد، سهم کوچکی داشته باشم و موجبات رضایت مردم از عملکرد چهارساله نماینده مجلس دهم جناب مهندس شهرام غراوی هموارتر گردد.

گفتنی است بزودی آدرس دقیق دفتر ارتباط عمومی ، شماره های تماس و برنامه ملاقات عمومی جهت رسیدگی به گزارش ها و درخواست های مردم شریف منطقه ، اطلاع رسانی خواهد شد تا در ارتباط مردم سهولت بیشتری را به وجود آورده باشیم. / التماس دعا 


حسام الدین پیروز

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار