نتیجه بازی منچستر و نیوکاسل

پیروزی رویایی شیاطین سرخ در اولترافورد/همه چیز به سود شاگردان فرگوسن

1403-08-02 06:08:26
0
8

در دیدارهای هفته نوزدهم رقابت های لیگ انگلیس منچستریونایتد در خانه یک پیروزی رویایی را کسب کرد.

 

به گزارش گل gol.ir، منچستر در حالی به این بازی می آمد که رونی و اشلی یانگ و ولبک را در اختیار نداشت.

رونی با رکورد 10 گل زده بیشتر از هر تیم دیگری در فوتبالش به نیوکاسل گل زده بود اما حتی روی نیمکت ذخیره های شیاطین سرخ هم نبود. این باشگاه اعلام کرده بود که وی روز گذشته در تمرینات دچار مصدومیت شده است. ضمن اینکه ظاهرا اشلی یانگ نیز به مشکل مشابهی دچار شده است.

نیوکاسل خیلی زود در دقیقه 4 توسط پرچ به گل رسید. این هفتمین گلی بود که تیم منچستر یونایتد در اولترافورد در 15 دقیقه ابتدایی بازی دریافت می کرد و یازدهمین باری بود که در این فصل لیگ برتر نخستین گل را در بازی دریافت می کرد که البته در 7 بازی آن پیروز بودند.

اوانز در دقیقه 25 بازی را به تساوی کشید اما خود او 3 دقیقه بعد با یک گل به خودی در صف مهاجمان حریف قرار گرفت.

گل دوم نیوکاسل هم جنجال های زیادی را در بر داشت چرا که ابتدا گل نیوکاسل آفساید اعلام شد اما پس از آن داور در مشورت با کمک داورش گل را پذیرفت.

نیمه اول در حالی با نتیجه 2-1 به نفع نیوکاسل به پایان رسید که خبر بد برای هواداران سرخ ها این بود که منچستریونایتد 5 بازی قبلیش در اولترافورد را اگر در نیمه اول باخته بود در پایان شکست خورده به رختکن می رفت.

در نیمه دوم یونایتدها متحول به میدان آمدند و فرصت های متعددی را با بدشانسی از دست دادند تا در آمد و رفت های پی در پی بازی 3-3 مساوی شود.

ابتدا اورا در دقیقه 58 بازی را مساوی کرد تا در دو بازی اخیر دو گل را برای منچستر به ثمر رسانده باشد اما سیسه در دقیقه 68 باز هم نیوکاسل را پیش انداخت و سرانجام فن پرسی در دقیقه 70 بازی را باز هم به تساوی کشاند.

در ادامه منچستر چند موقعیت طلایی را از دست داد و نیوکاسل در دقیقه 86 روی یک ضد حمله توپ را به تیرک دروازه یونایتدها زد.

یونایتدها که در این فصل چند بار موفق شده بودند در دقایق پایانی نتیجه را عوض کند این بار موفق شد در دقیقه 90 توسط هرناندز سرانجام به گل برتری برسد تا تماشاگران منچستری در اولترافورد سر از پا نشناسند.

خبر خوب برای یونایتدها این بود که منچسترسیتی جدی تری رقیب این تیم در لیگ برتر انگلیس در خانه ساندرلند 1-0 شکست خورد تا همه چیز در این هفته به سود شاگردان فرگوسن باشد و یونایتدها با 7 امتیاز اختلاف در صدرجدول لیگ انگلیس جا خوش کنند. من سیتی در آن دیدار روی اشتباه فاحش جو هارت سنگربان خود یک گل را دریافت کرد تا همین نتیجه برای باخت کافی باشد.

چلسی نیز موفق شد در زمین نورویچ 1-0 به پیروزی برسد و فاصله خود را با دو تیم صدرنشین کمتر کند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار